רשימת עשר השחקניות המרוויחות ביותר של הוליווד של מגזין "Forbes" התפרסמה בשישי האחרון והבדלי השכר על פי רקע מגדרי ניכרים בהחלט. בעוד עשרת השחקנים המרוויחים ביותר בשנה החולפת הרוויחו יחד סכום אסטרונומי של כ-545.5 מיליון דולר, עמיתיהן הנשים הרוויחו יחד סכום כולל של כ-254 מיליון דולר, פי שתיים פחות וירידה של כ-20% מאותה רשימה בחודש יוני בשנה שעברה.

גורם משפיע נוסף על הרשימה השנה, הוא המחסור באולמות קולנוע וסרטים שוברי קופות של האולפנים הגדולים, מחסור שנוצר בעקבות משבר הקורונה ונתן פתח לשחקניות שנצפות יותר על המסך הקטן בסדרות טלוויזיה ובשירותי הסטרימינג השונים. הפתעה גדולה נרשמה מכיוונה של סקארלט ג'והנסון שקטפה בשנה שעברה את המקום הראשון ולא נכללה השנה כלל ברשימה. אז לאיזה מקום הגיעו השנה השחקניות הנחשקות ביותר בהוליווד? והשאלה הגדולה מכולן, לאיזה מקום הגיעה גל גדות?

מקום עשירי: ויולה דייוויס - 15.5 מיליון דולר

ויולה דייוויס עושה את הופעת הבכורה שלה ברשימה האקסקלוסיבית וסוגרת אותה עם המקום העשירי בזכות תפקידה כאנאליס קיטינג ב-"המדריך לרוצח" ובתור זמרת הבלוז מא רייני בסרט החדש על חייה שעתיד לעלות ב-Netflix בסוף השנה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by VIOLA DAVIS (@violadavis) on

מקום תשיעי: אליזבת' מוס - 16 מיליון דולר

מוס מזוהה בעיקר כ-ג'ון מ"סיפורה של שפחה" עליה היא מקבלת כ-מיליון דולר לפרק. בנוסף, השתתפה הכוכבת בסרט האימה "בלתי נראה" שהפך במפתיע להצלחה קופתית וגרף לכיסה עוד כמה מיליוני דולרים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elisabeth Moss (@elisabethmossofficial) on

מקום שמיני: אלן פומפאו - 19 מיליון דולר

מאז חידוש החוזה שלה בשנת 2017, משתכרת פומפאו בכ-550,000 דולר לפרק כמרדית' בסדרה "האנטומיה של גריי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ellen Pompeo (@ellenpompeo) on

מקום שביעי: ניקול קידמן - 22 מיליון דולר

קידמן הרוויחה את רוב הונה מהסרט "הנשף" לצידה של מריל סטריפ. בנוסף היא משתכרת בכמיליון דולר לפרק במיני סדרה העתידית "The undoing" מבית HBO .

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicole Kidman (@nicolekidman) on

מקום שישי: אמילי בלאנט - 22.5 מיליון דולר

בעקבות הצלחת סרט האימה "מקום שקט", בלאנט ניהלה משא ומתן על משכורת שמנה הרבה יותר בסרט ההמשך שישוחרר בשנה הבאה. בנוסף היא עתידה לשחק בסרט "jungle cruise" ועליו תשתכר במשכורת של כ-7 ספרות נאות במיוחד.

אמילי בלאנט (צילום: jason mendez gettyimages)
אמילי בלאנט (צילום: jason mendez gettyimages)

מקום חמישי: מריל סטריפ - 24 מיליון דולר

יקירת הוליווד ואחת השחקניות הוותיקות ועטורות הפרסים שיש מככבת במקום החמישי ברשימה בזכות הסרטים "הנשף" ו-"נשים קטנות" משנת 2019 אבל גם בזכות הסרט "Let Them All Talk" שעתיד לצאת לאקרנים, ורק ממנו תרוויח סטריפ כ-5 מיליון דולר.

מריל סטריפ (צילום:  Isaiah Trickey gettyimages)
מריל סטריפ (צילום: Isaiah Trickey gettyimages)

מקום רביעי: מליסה מקארת'י - 25 מיליון דולר

אחת הקומיקאיות הידועות ביותר בהוליווד עשתה את רוב הונה מהתכנית "Little big shots" של NBC ומשני סרטים בכיכובה שעתידיים לצאת לאקרנים בשנה הבאה- "Thunder force" של Netflix ו-"Superintelligence" של HBO MAX.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Melissa McCarthy (@melissamccarthy) on

מקום שלישי: גל גדות - 31.5 מיליון דולר

הישג מטורף לגל גדות שבשנה שעברה לא נכללה באותה רשימה והשנה מפצה על כך בענק באמצעות המקום השלישי. בעוד יציאת "וונדר וומן 1984" נדחה שוב ושוב, גדות עשתה את רוב הונה באמצעות "Red Notice", אחד הסרטים היותר מדוברים של Netflix, בו היא עתידה לשחק לצד דה רוק וראיין ריינולדס ועליו היא משתכרת בלא פחות מ-20 מיליון דולר. זאת תהיה קלישאה להגיד שמדובר בוונדר וומן אמיתית אה?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

מקום שני: אנג'לינה ג'ולי - 35.5 מיליון דולר

אולי השחקנית המפורסמת ביותר בהוליווד, קטפה את המקום השני דווקא בזכות השתתפותה ב-"הנצחיים", סרט גיבורי על עתיר תקציב מהיקום הקולנועי של מארוול שעתיד לצאת לאקרנים בשנת 2021.

אנג'לינה ג'ולי (צילום: Getty images)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: Getty images)

מקום ראשון: סופיה ורגרה - 43 מיליון דולר

את המקום הראשון קטפה השנה סופיה ורגרה שמראה יותר מכולן את השינוי שעובר על הוליווד בעקבות משבר הקורונה. ורגרה לא השתתפה באף סרט עתיר תקציב השנה ועשתה את הונה בעיקר מתפקידה כגלוריה בסדרה "משפחה מודרנית" שם היא משתכרת בכ-500,000 דולר לפרק. תוסיפו לזה חוזה של כ-10 מיליון דולר לעונה כשופטת ב-"America's got talent" וקו ג'ינסים ברשת "walmart" והרי לכם 43 מיליון דולר שנתיים.

מי השחקן הרווחי ביותר בהוליווד לשנת 2020?- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sofia Vergara (@sofiavergara) on