נטע ברזני (צילום מסך אינסטגרם)

הסגר עדיין בעיצומו ונראה שהתרופפות המשמעת לא נמצאת רק אצל חברי הכנסת אלא גם אצל הסלבס המככבים אצלכם על המסך, ואחריהם עוקבים אלפי בני נוער ברשתות החברתיות. אחרי שאתמול פורסם כי אייל גולן ודניאל גרינברג בילו בחוף הים עם יאן הקטן, גם כוכבת "המירוץ למיליון" מפרה הנחיות וחיה על הקצה. נטע ברזני, העלתה אמש (רביעי) סדרת תמונות וסטוריז כשכל אחד גרוע יותר מהשני.

הרצה למיליון התחדשה בכלי חדש ולא בטיחותי בעליל בדמות טרקטורון שטח מעוצב, איתו הפרה הנחיות ויצאה מגבולות ה-1000 מטר שלה והגיעה גם היא, עד לחוף הים. אם לא מספיק אי העמידה בהוראות משרד הבריאות ואי עטיית מסיכה, נראה שברזני גם ממש לא מתחשבת בהוראות משרד התחבורה, שמחייב חבישת קסדה בעת רכיבה על הכלי האקסטרימי. 

נטע ברזני על הפרעות האכילה שמלוות אותה: "זה לא משהו שחולף" לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ⋆ ⋆ (@netabarazani) on

ברזני, תיעדה את עצמה יחד עם אחותה ובן זוגה גרי כשהם רוכבים לאורך החוף ללא קסדה. בסרטון האחרון אף מתגאה ברזני בכך שהיא לקחה את אחיין שלה הקטן לסיבוב והוא נרדם לה באמצע הרכיבה. מיותר לציין שגם הוא- ללא קסדה. את התגובות המטיפות מיהרה ברזני למחוק מהפוסט שהעלתה.

נטע ברזני (צילום מסך אינסטגרם)

נטע ברנזי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע ברנזי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הילד ישן. נטע ברזני ואחיין שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הילד ישן. נטע ברזני ואחיין שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למי שפספס נספר שבדיוק אתמול פרסם הזמר סטפן כי עבר תאונת טרקטורון יחד עם חברו במהלך חופשה ביוון. במזל השניים חבשו קסדה כך שהפציעה שלהם הייתה הרבה פחות קשה, וזה לגמרי יכל להיגמר אחרת. סטפן- תרים טלפון לברזני וספר לה על חשיבות הקסדה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PRINCE LEGAR (@stephane.le.gar) on