מה שבר את רוחו של הזמר המצליח וכוכב הנוער סטפן לגר? הזמר שנתקל לעיתים קרובות בשאלות בנוגע לזהותו ומוצאם של הוריו, כנראה שבע מהן והחליט לשים סוף לנושא. לגר התראיין אתמול (שלישי) אצל איילה חסון שהחליפה את אמנון לוי בתוכניתו, ראיון שנקבע בעקבות השקת הפסטיגל בכיכובו וצפוי לעלות בחנוכה. במהלך הראיון שאלה חסון את לגר, שנולד בישראל, שאלה שהצליחה להרתיח אותו עד כדי כך שהוא העלה פוסט זועם לאינסטגרם ויצא נגד התקשורת בשאלה "עד מתי?".

סטפן שהתפרסם בעיקר לאחר הפרסומת המצליחה עם הילדה הצרפתייה לחברת "YES", נשאל על ידי חסון האם דיבר איתה בצרפתית. הזמר המצליח ענה בחיוב והוסיף כי צרפתית היא שפת האם שלו. משם התגלגלה השיחה לכיוון המתבקש בנוגע לזהותו של הזמר, כשחסון שאלה שאלות לגיטימיות בנוגע למוצאם של הוריו.

איילה חסון, סטפן לגר (צילום: צילום מסך רשת 13)
איילה חסון, סטפן לגר (צילום: צילום מסך רשת 13)

"ההורים שלך מקונגו?", שאלה חסון. "מטוגו", השיב לגר. חסון המשיכה בקו השאלות בנוגע לזהותו: "ההורים שלך דיברו איתך צרפתית בילדות?". "כן, בטוגו מדברים צרפתית, והייתי בבית ספר צרפתי", ענה לגר. "אז מה אתה מרגיש?", שאלה חסון, "מה השייכות שלך?". הזמר השיב: "אני ישראלי, נולדתי בארץ, גדלתי בבת ים, חולון וראשון". "ברור", השיבה העיתונאית.

לגר שמורגל בשאלות על זהותו מגופי התקשורת השונים, לא אהב את השאלות שנשאל פעם אחר פעם והחליט להגיב ברשתות החברתיות ולעצור את זה אחת ולתמיד, וכך אמר: "עד מתי ישאלו אותי מאיפה אתה? נולדת בארץ? אתה מרגיש ישראלי? (אני) בא לראיון בכלל לא בנושא של הדבר הזה ואני מרגיש שהאדם לא יודע מה לשאול אותי, אז הוא שואל את השאלות האלה. עד מתי ישאלו אותי את אותה שאלה, כמה זמן אני צריך להיות בתעשייה בשביל שיפסיקו לשאול את השאלה הזאת. איפה כל שאר הדברים שאני עושה? אני קורע ת'תחת ועובד קשה, עוד שנייה מדברים איתי אנגלית, הנה אני מדבר עברית".

סטפן לגר פותח פה נגד התקשורת (צילום מסך אינסטגרם)

"למה אני צריך להרגיש בכל ראיון שאני חדש. איפה כל מה שעשיתי ומה שאני עושה?". סטפן לא התעצבן רק על השאלות על מוצאו, אלא גם על זה שמדברים על המראה שלו או על גודל איבר מינו. כידוע, הראפר הפרובוקטיבי דודו פארוק כתב שיר על הזמר המדבר על איבר מינו הגדול, לטענתו. סטפן התייחס לשיח הבלתי פוסק סביבו וסביב מראהו וכך אמר: "סטפן זה קוביות וחתיך והאורך של הזה שלו, בחייאת. (באנגלית): יש לי ז** גדול, אני אצליף לכם בפנים איתו. אתם תתעוררו ותבינו שאתם לא צודקים". 

מטעמה של איילה חסון נמסר: "מאחלת לו הרבה הצלחה ופרנסה".

איילה חסון (צילום: אבשלום ששוני)
איילה חסון (צילום: אבשלום ששוני)

סטפן לגר (צילום: דניאל קמינסקי)
סטפן לגר (צילום: דניאל קמינסקי)