בתקופה בה אף סלב לא מצליח לשמור על חייו הפרטיים, דווקא טהוניה רובל, זוכת "האח הגדול"הצליחה לשמור סוד ענק, אותו חשפה בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר. זו הייתה שנה מלאת עליות ומורדות עבור הכוכבת, היא שודכה דרך הרב שלה ליניב בן משה, הצליחה לשמור את הזוגיות מתחת לרדאר, אחרי זמן קצר הספיקה להינשא לו, להיכנס להריון, להפוך לאמא ועכשיו, כפי שחשפה בשידור- להתגרש.

כמו זוגות רבים גם אצל רובל ובן משה החלו וויכוחים בתקופת הקורונה, המצב נהיה מורכב אף יותר כשלפני חודשיים וחצי הגיעה לעולם טליה, בתם הבכורה, חוסר בשעות השינה ותסבוכות כלכליות הביאו למריבות גדולות כך שפחות מחודש לאחר שהפכו למשפחה, בן משה עזב את הבית. רובל סיפר לאתגר כי מתכננת להילחם על הקשר הזה, ורוצה להעניק לבתה חיי משפחה אמיתיים.

יניב בן משה, בעלה של טהוניה רובל ממשיך להסתבך?- לחצו כאן

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)

לאחר שלושה שבועות, במהלך צילומי התוכנית התיעודית על חייה, אתגר פגש שוב את טהוניה וזו עדכנה אותה כי לצערה, היא ובן משה נמצאים כעת בהליכי גירושים. "עשיתי הכל כדי להציל את הבית הזה אבל כנראה שזה גדול עלי, פעם ראשונה אני יכולה להגיד שנכשלתי. בחיים לא חשבתי שאני אתגרש ובטח ובטח לא שיש לי ילדה בת חודשיים וחצי. לא רציתי את זה אבל מה לעשות".

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: נוי ערקובי)

עוד חשפה טהוניה לראשונה בתוכנית כי היא נאנסה כשהייתה בת 6 בלבד, וזהו סוד ששמרה עליו במשך כל השנים, ולטענתה מה שגרם לה להיות אגרסיבית וגסה כלפי הסביבה. גם המשפחה שלה לא ידעה והערב (חמישי) נחשפו כמו כולם למקרה המזעזע שעברה.