המעושרת והזמרת ניקול ראידמן שנמצאת בימים אלה עם ילדיה בפריז, מחפשת אהבה חדשה. מאז הפרידה ממיכאל צ'רנוי נשארה ראידמן ללא בן זוג ורק לאחרונה בתקופת הסגר, הרימה את הכפפה ויצאה ברשתות החברתיות בהזמנה לדייט אישי בלייב איתה ועם הדרישות הבאות: גבר רווק או גרוש, בן 35 ומעלה שמחפש קשר אמיתי. "איפה אתה האחד שלי?", שאלה.

נראה כי סבב הדייטים בסגר לא צלח וראידמן לא מצאה עדיין את האביר על הסוס על הלבן, כי כעת היא תוהה לאן נעלמו כל הגברים הטובים של פעם. "המושג ג'נטלמן נעלם לנו מהלקסיקון, כי אין יותר צורך להשתמש במונח זה. גברים עם הזמן איבדו את הגבריות שלהם", כתבה ראידמן מפריז והוסיפה: "אני גדלתי עם דוגמא בולטת של מה זה גבר אמיתי, כזה היה סבא שלי ז"ל. תמיד דואג, תמיד אכפתי, מקשיב, מחזר, נדיב, הוא לעולם לא שכח יום נישואין, או יום הולדת של סבתא שלי, תמיד היה קונה לה פרחים ומפתיע אותה במתנות, סתם בלי סיבה".

ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)
ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)

"הם חיו יחד 35 שנה עד שהיא נפטרה. ואז עוד 20 שנה הוא חי לבד. הוא לא היה מוכן לשמוע על זוגיות אחרת. הוא היה נאמן לה כל החיים, גם אחרי מותה. כיום הם קבורים באותו קבר, הם ביחד לנצח. אני מנסה להבין איך הם הצליחו, למה להם זה עבד. למה לדור שלי זה לא קורה. איפה הגברים האלה כמו סבא שלי שהיו נותנים לאישה להיות נאהבת, נערצת. מה יהיה עם דור ההמשך, האם המוסד משפחה יעלם?".

ראידמן המשיכה בהגיגיה ממדינת הבאגט והוסיפה: "אני לא אומרת שהכל תלוי בגבר, זוגיות היא טנגו לשניים. אבל אנחנו נשים עייפות כל הזמן להוביל, זוגיות זו קודם כל חברות, חברות לכל החיים. אני מאחלת לעצמי לזכות בחבר לחיים, ולבלות את שארית חיי עם האחד שלי וכן להיקבר יחד, נשמע הזוי אבל זה החלום הגדול לצעוד לצעוד יד ביד, חיים שלמים, ולהישאר גם שם ביחד לנצח".

View this post on Instagram

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on