הבוקר הופתעו המטיילים בדיזינגוף סנטר בתל אביב לראות את השחקנית, כוכבת הנוער והגולסטארית לירון רביבו כלואה בכלוב שהוצב במרכז הקניון. הסיבה: רביבו נכלאה יחד עם מר עולם לשעבר וכוכב הרשת מישל טרוני שכלא עצמו ליומיים בכדי לעלות את המודעות ולהזדהות עם כלבים שנמצאים במכלאות. הקמפיין התקיים במסגרת השקת האפליקציה החדשה סנופי, שמטרתה צרכנות נבונה חברתית המיועדת לקהילת אוהבי בעלי החיים אשר תתרום כסף לעמותת בעלי החיים על כל הורדה שלה. 
אם כבר כלא, אז כזה. לירון רביבו ומיישל טרוני (צילום: יח"צ)
אם כבר כלא, אז כזה. לירון רביבו ומיישל טרוני (צילום: יח"צ)

מעבירים בלייב
מעבירים בלייב

אז מה הם עושים שם כל היום מאחורי הסורגים? רביבו ביחד עם טרוני מעבירים שידורי לייב בעמודי הפייסבוק ובמהלך השהות שלה בכלוב היא אפילו נקשרה לכלבה חביבה ולבנה שעונה לשם הגרה. הגרה בת השלושה חודשים מחפשת בית ורביבו טובת הלב הבטיחה שהיא תעזוב עד שיימצא בית להגרה. 

מישל טרוני, שכלא את עצמו למשך יומיים ביחד עם הכלב שלו בקומה התחתונה של דיזינגוף סנטר במחאה על היחס לחיות ולגייס תרומות עבורם. "כלב יכול לבלות כך את רוב חייו" אמר טרוני לפני שנכנס לכלוב והכריז "אני הולך להישאר כלוא בכלוב במשך יומיים". במהלך התקופה יצטרפו אליו כוכבי רשת נוספים מלבד לירון רביבו. 

מי שיזם את הקמפיין הוא ניר לבני ממשרד הפרסום "in your face "שאמר כי השימוש בווידאו חי יזמין את העוקבים לצפות בטרוני ובאורחים שיצטרפו אליו 24 שעות ביממה, משדר מתוך הכלוב ומשתף כיצד זה להיות בכלוב כל הזמן ללא יכולת לזוז ,להימתח ולעשות את צרכיו.

מפחיד
מפחיד