שי חי, גרסת היום שאחרי: הייתם מצפים שלאחר 86 ימים בהם שהה בהסגר של "האח הגדול", רק כדי להיפרד מהצופים אמש (שבת) באחד השידורים המדוברים של העונה השביעית, שי חי יעביר את הימים הקרובים בחיק משפחתו ושני ילדיו - ריי וקיו - אך מסתמן שהוא עוד לא עיכל את הפרידה מהריאליטי. הבוקר, למשל, בילה יחד עם ארוסתו המרגשת, תניה גרבר וחברו לבית איציק כרסנטי.



שלישיית משתתפי הריאליטי, שעזבו בדרמטיות את בית "האח הגדול" בבוקר יום שישי האחרון בסערה גדולה, פתחו את השבוע הראשון שלהם מחוץ לקירות הבית המצולם במדינה בארוחת בוקר במסעדת "גראנד קפה טורקיז", שבקניון רמת אביב. 


זה קרה בלי להחביא אוכל, בלי שיחות על "חרם" מצד משתתפים אחרים בתחרות, בלי שיצטרכו לשטוף את הכלים ומבלי שאף אחד יספור להם את כמות כוסות הקפה שהם שותים. מה כן היה שם? צוות צילום, כמובן, כמה מעריצות שהתחננו לצילום סלפי עם האדם הכי מדובר במהלך העונה השביעית של "האח הגדול" (וקצת הביכו אותו) ועוברי אורח שצילמו את הסרטונים.

הצעד המתבקש הבא? הזכיינית קשת תנסה לחלוב עוד טיפת רייטינג, בתוכנית ראיונות חדשה בהנחייתו של שי חי שתיקרא "כל האמת בפרצוף". עד אז, הוא יצלום בעיקר לטלפון סלולריים.