כמה קיווינו, כמה רצינו, כמה חיכינו לרגע הזה, לא - לא זה שבו בר רפאלי סודקת את תדמית הנימפה היפהפייה (שהיא מטפחת באדיקות במשך השנים) וחושפת צלוליטיס הריון כאחת האדם, אלא לזה שבו היא מציגה בפני העולם את בטן ההריון המפוסלת שלה. תרגעו, הטופ מודל אף פעם לא תהיה פחות מ... מושלמת.  

למרות שהיא סוחבת את יורשת העצר לבית רפאלי-עזרא כבר חמישה חודשים שלמים, נדמה שהבטן הקטנה שצצה בשבועות האחרונים לא מונעת מהדוגמנית לעשות את מה שהיא מצטיינת בו - צילום בבגד ים מינימלי. מתברר שבסוף השבוע, רפאלי לא רק יצאה למסיבת פורים פרטית ביפו (בתחפושת שהסתירה את הפנים שלה, כדי שאף צלם לא יזהה) אלא גם ניסתה לתפוס מעט קרני שמש אביבית בביקיני מינימלי. התוצאה תועדה, כמובן.  



 

My girl craved some vitamin D ☀️ #5months ✋

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



את העובדה שהיא מנסה להפוך לזהובה אפילו יותר בעזרת השמש, בר תירצה בך ש"הבייבי שלי חשקה במעט ויטמין D", לצד התיוג "חמישה חודשים" ואימוג'י של חמסה. טפו, בלי עין הרע, אבל גם עם מעט בטן הריונית, מתברר שגברת רפאלי כנראה נראית טוב יותר מ-99% מאוכלוסיית העולם.  

בתור אישיות מוכרת ברחבי העולם, תמונת ההריון הפוטוגני של ברבור עשתה גלים גם במדורי הרכילות השונים סביב הגלובוס. בארצות הברית נדהמו מכך שהבטן מורגשת בקושי ושמחו שהיא כבר באמצע הדרך להפוך לאמא, בעוד שבאנגליה התרגשו מהאישור הרשמי על כך שרפאלי מצפה לבת ראשונה. לא משהו שעדי עזרא, או אתם לא ידעתם קודם, אבל שלא יגמר לעולם.

אז, מתברר שככה בר רפאלי ההריונית נראתה במסיבת פורים...



 

האאוטפיט הכי שימושי שהיה לי א-ב-ר #פורים

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



כך בר רפאלי והבטן נראו לפני שבועיים, יחד עם אמא ציפי (גטי)
כך בר רפאלי והבטן נראו לפני שבועיים, יחד עם אמא ציפי (גטי)