תהיתם מה חדש אצל קרן פלס? לא הרבה. בן זוג נאה, ילדים חמודים, מופע משותף עם קליינשטיין, מאה אלף (!) עוקבים באינסטגרם, תמונה עירום חדשה. רגע ברצינות, תמונת עירום, אכן כן. בניגוד לתמונות פרובוקטיביות שדלפו, נגנבו או פורסמו באופן כזה או אחר לאחרונה ברשת, הזמרת האהובה מעדיפה לפרסם את תמונות העירום שלה בעצמה ברשת, להנאת שלל העוקבים.


עזבו אתכם מתארים כמו "זמרת השנה", שירים מושמעים ברדיו, מכירות אלבום זהב או עשרות אלפי מעריצים שנהנים בהופעות שלה. פלס, שהגיעה לאחרונה לציון דרך מרגש - מספר בן שש ספרות של עוקבים אחריה ברשת התמונות החברתית אינסטגרם - החליטה לחגוג את המאורע באמצעות פרסום תמונה נועזת שבה היא נראית בלבוש חווה, כלומר בלי פיסת בד על גופה, כשרק כלי מוזיקלי מינימלי מכסה אותה. יא באבי!

הנה, תראו את פלס העירומה בעצמכם:
 

A photo posted by Keren peles (@kerenpeles) on



"מחפשת דרך חגיגית לציין את ה-100K שלנו", כתבה פלס לצד התמונה, "אולי נטוס כולנו יחד לאירלנד ונשתה כמו משוגעים? או שניפגש בחוף של כושי במכמורת, בקטנה, נאכל קוסקוס למוות? למי מתחשק לזרום איתי על קעקוע של הלוגו החדש של אינסטגרם בגב התחתון? גם ככה עם האפידורל סיימתי". אז, הוסיפה הזמרת "טוב, עכשיו אמיתי, אף פעם בחיים שלי לא אהבתי ככה מאה אלף אנשים ביחד. תודה. פליז אל תורידו עוקב עכשיו. זה יוציא אותי די פטאתית אם פתאום יהיה כתוב למעלה 99 אחרי שככה הצטלמתי עם מלודיקה". נהדרת.

אם תהיתם או נדהמתם, זו ממש לא הפעם הראשונה שמיס קרן פלס מפרסמת תמונות נועזות שלה, בחסות הצלם הידוע זיו קורן. חברים טובים מצטלמים בלי בגדים.

 

A photo posted by Keren peles (@kerenpeles) on