מי שביקר פעם בניו יורק, יודע שהכל, אבל הכל אפשרי בגבולות המטרופולין שנקרא "התפוח הגדול" - כך שמראה של בני משפחה שלמה, הולכים ברחובות הסואנים כשעל פניהם מסיכות מפחידות? לא חורג מהשגרה המוזרה. עם זאת, לא בטוח שתושבי האי מנהטן ידעו מי אלה שמסתתרים מתחת למסכות. רמז: מדובר על אחת הנשים המדוברות ביותר בעולם וילדיה.
 
אם אצל מלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון, מדובר היה בעניין שבשגרה בימי חייו - כי לא רצה לחשוף את יורשיו לציבור ובחר לקשט אותם במסכות מופרכות, אז אצל מלכת הפופ מדונה, זה סוג של הפתעה. בכל זאת, עכשיו כשהמשפחה התאחדה ובנה הסורר רוקו ריצ'י חזר לניו יורק, רק כדי לבלות זמן איכות עם אמו והאחים שלו באמריקה, צילום משותף של הפמילייה הוא סחורה מבוקשת. אבל מדונה? כנראה שלא בקטע.

מזהים? מדונה יוצאת מהצגת ברודווי (צילום: Splashnews)
מזהים? מדונה יוצאת מהצגת ברודווי (צילום: Splashnews)

אתמול (שלישי) כאמור, לקחה הפופ אייקון את שני ילדיה הגדולים לורדס ורוקו להצגת ברודווי המפורסמת "Sleep No More" ("שוב לא תישן"). הקהל שנוכח בשואו הפופולרי, שכולל כמה קטעי אימה מלחיצים בשיתוף הצופים, מתבקש לחבוש מסיכות - כך שמלכת הפופ נאלצה להסתיר את פניה ולהתנהל באולם כאחת האדם, לצד ילדיה הבוגרים. פשוטה משהו.

אז תירוץ טוב להמשיך להסתתר מאחורי המסכות המפחידות גם כשהם יוצאים מהתיאטרון, רק כדי שלא יתועדו על ידי הפפראצי, לא? או עוד שיגעון חולף, מה שתבחרו לחשוב.

 

A photo posted by @madonna_iconic_face on





 

A photo posted by @robertxavier on