תודו שהתגעגעתם, רציתם, פנטזתם, קיוויתם לראות את קים קרדשיאן - מלכת הריאליטי טראש העולמית, אישיות צהובונים, אמא לשניים והאישה שהצליחה לשבור את האינטרנט - בעירום מלא. מאז פרסום התמונות שהרעישו את עולם הבידור הבינלאומי אז שם בסוף 2014, שבהן הופיעה כשהיא בעירום מלא נועז ו"אמנותי", קימי עשתה זאת שוב בכמה הזדמנויות, אבל מתברר שהתופעה המתפשטת, לא נחה על תהילת העבר.


בחודש דצמבר האחרון, קרדשיאן ילדה את בנה סיינט ווסט ברעש וצלצולי פעמונים (של הכנסיות, כן?) - אך מאז, עמלה קשה על הפיגורה כדי לשוב למשקלה לפני ההריון. כעת, אשתו של קניה ווסט מוכנה לחשוף את עצמה, אה-ל-נטורל שוב, כך שהיום (חמישי) פרסמה תמונת עירום חדשה שלה ברשת, מתוך מה שהגדירה "פרויקט סודי".



בצילום הנועז, שעל פי כיתוב התמונה שצורף לו צולם על ידי הצמד החביב על תעשיית האופנה מרט ומרקוס, קימי נראית מצולמת מגבה כשהיא לא לובשת אפילו פיסת בד קטנטנה, יושבת על מיטה. לצד הישבן העסיסי שלה, מונחת כוס קפה, שכנראה רק הופכת את הבוקר שלה לטוב יותר.

באימג' אחר, שפרסם בהמשך אחד הצלמים - מרט אלאס - מוצג דווקא החזה המפואר של קימי, בלי להציג את פניה הכל כך מוכרת של הנציגה הבכירה במשפחת קרדשיאן. סודי? נראה שהכל חשוף שם. התוצאה הסופית? בטח תראו הכל על דוכני העיתונים בחודשים הקרובים.

 

A photo posted by mertalas (@mertalas) on