העולם אוהב לראות את הכוכבים הגדולים שלו מאוהבים? כי נחשו מה, במקרה של קייטי פרי ואורלנדו בלום, פופסטאר ענקית וצ'ארמר הוליוודי מצליח, המעריצים אולי שמחים על כך שהשניים מצאו זה את זו ומאוהבים, אבל שמח אפילו יותר על כך שתועדו ברגע של עירום. גברי. מלא.
 
תעשיית הבידור גועשת היום (חמישי) בגלל פרסום תמונות פפראצי של הכוכב האנגלי בן ה-39, כשהוא חותר על גלשן מול חוף נודיסטים במהלך נופש מרגש באיטליה, יחד עם בת הזוג המזמרת בת ה-31. אם תהיתם, פרי נרטבה בביקיני זעיר, אבל בלום? נטול בגד הים המעיק, בעירום מלא ולא מתנצל, כשהוא מנפנף במה שהטבע נתן לו. לא, הוא לא נראה לחוץ או נרגש מדי מכך שכנראה עוד אנשים מבלים במקום ויכולים לבחון אותו במערומיו. זה גבר!

 

בתמונות הפפראצי, שפרסם ראשון האתר "דיילי ניוז" ומופיעות גם על שער העיתון האנגלי "דיילי סטאר", אמנם צנזרו את איבר המין (שהמעריצים עדיין יכולים לבחון ולו בזכות צלה של השמש מעל האי סרדיניה) - אך הותירו את הישבן המפורסם של בלום חשוף לחלוטין, כשתועד בשעה שהוא משכשך בין הגלים, מתלקק עם בת הזוג המפורסמת (שמנהלת איתו רומן מאז תחילת 2016), משחק איתה ב"לשחרר את ווילי" (הא!) או מטפס על סלעים. כי אין כמו דייטינג בעירום.

קייטי, שלא נראית נסערת או מרוגשת מדי בתמונות, התעקשה (ובצדק!) שאורלנדו חובב המראה הטבעי ימרח מקדם הגנה בכל מקום, כי בכל זאת, חודש אוגוסט באזור הים התיכון מסוכן לבריאות העור. אבל העיקר שאת המשקפיים והכובע לא הורדת מהראש, חכם בשמש שכמוך.