זה לא חדש שמלכת הטראש קים קרדשיאן אוהבת לחשוף את גופה, אבל בחופשה האחרונה שלה בפונטה מיטה שבמקסיקו - שם בילתה עם חברות ושני ילדיהנורת' וסיינט ווסט, היא כנראה קיבלה השראה מהנוף העוצר נשימה, ולא הפסיקה לייצר כותרות - בעקבות תמונות חושפניות.

אחרי שצולמה בבגד ים קטנטן ולבן פלוס חולצת טי-שירט לבנה שהפכה מהר מאוד לשקופה כשנרטבה, מנסה קרדשיאן את אותו הטריק רק בחולצה שחורה. התוצאה? לא פחות ממרשימה. הפוזות שעשתה, הוסיפו מן הסתם לאווירה החושנית מול העדשה, כשהיא יושבת על שפת הבריכה ונמרחת על הדשא הקוצני. בהמשך היום, במקום לנוח מהסשן המתיש, היא הלכה לשחק טניס עם חברה... עם בגד ים כמובן!

לא עוקץ לך בטוסיק? קים קרדשיאן (צילום: splashnews(
לא עוקץ לך בטוסיק? קים קרדשיאן (צילום: splashnews(


רואים לך!
רואים לך!


 

A photo posted by @bubblybel_ on



 

A photo posted by NEWS.am STYLE (@style.news.am) on


 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimk.shoot) on


 

A photo posted by NEWS.am STYLE (@style.news.am) on


נדמה שבנות המשפחהמתחרות אחת בשנייה לאחרונה: אחת (קנדל) היא דוגמנית מצליחה, אחרת השילה שליש ממשקל גופה ומלאה באנרגיות (קלואי), וקיילי הקטנה ביותר עוד רגע עוקפת את מספר העוקבים של אחותה הגדולה באינסטגרם.

לביג סיסטר קרדשיאן, הכוכבת שהתפרסמה בזכות קלטת סקס בכיכובה שדלפה לרשת, ממש  אין בעיה עם הגוף שלה - אבל נראה שעכשיו, עם העיסוק הגובר בבני המשפחה האחרים, ואחרי שהורידה את הקילוגרמים שנוספו במהלך היריון שלה עם הבייבי סיינט, היא שלמה ומרוצה יותר עם הפיגורה, ומנסה בכל הזדמנות לחשוף אותו לעולם כדי שידברו רק עליה ועל גופה המושלם!