אור, אהבה והרבה הרבה אבק? המתכון המשולם לפסטיבל "ברנינג מן" שמושך עשרות אלפי משתתפים - שמגיעים עד למדבריות נבדה שבמערב ארצות הברית מדי שנה, רק כדי לישון באוהלים, להקים סוג-של-קומונה שיתופית ובעיקר לאהוב אחד את השני בלי גבולות, אבל עם הרבה תחפושות ומסכות שמונעות מהחול למלא את הריאות שלהם. פלא שגם כמה מהכוכבים המקומיים משתדלים לקחת חלק בחוויה?
 
בין הרוקדים שנטמעו בין עשרות אלפי המשתתפים בהילולה בלב המדבר מאז אמצע השבוע שעבר, היו גם יהודה לוי ובת הזוג היפהפייה שלומית מלכה, שחזרו לאירוע בפעם השנייה, כדי לעוף באוויר. שם, יכלו לפגוש (אם רק ימצאו אותם) את הנשואים הטריים אסי עזר ובן הזוג אלברט אסקולה, שכנראה מיצו את הפינוק של ירח הדבש ברפובליקה הדומיניקנית והחליפו אותו בהרבה חול וגברברים חשופים שנהנו בפסטיבל האהבה.

גם הדוגמנית אור גרוסמן, לקחה פסק זמן מהבייבי בלונדון נסעה לבלות את יום הולדתה ב"קרחנה" על האופניים במדבר האמריקאי, ממש כמו השף עומר מילר וחבריו הרעבים.

 

A photo posted by Assi Azar (@assiazar) on


 

A photo posted by Assi Azar (@assiazar) on


 

A photo posted by OR GROSSMAN (@orgrossman) on


 

A photo posted by Ben Abarbanel (@benxphoto) on

אבל אם כבר פסטיבל שבו הפנים מכוסות, אז למה שלא יבלו בו גם כמה אושיות שמכירים ברחבי גלובוס ולא רק בארץ הקודש. למשל קייטי פרי - שזהרה עם קוקיות בצבעי הקשת, היורשת פריס הילטון שלא מפספסת הזדמנות להיצלות בחום של המדבר כשהיא לובשת ביקיני, או הדי ג'יי דיפלו (שיבקר בקרוב בישראל), והשחקן המסוקס סקוט איסטווד שהציע נשיקות בחינם בדוכן, אבל לא מצא לקוחות. ברצינות?

 

A photo posted by KATY PERRY (@katyperry) on


 

A photo posted by KATY PERRY (@katyperry) on


 

A photo posted by diplo (@diplo) on


 

A photo posted by diplo (@diplo) on


 

A photo posted by Paris Hilton (@parishilton) on


 

A photo posted by Scott Eastwood (@scotteastwood) on