להלן יום בחייה של בייבי קרדשיאן, קיילי ג'נר, האחות הקטנה בת ה-19 של קים, קורטני, קלואי וקנדל:
10:30 בוקר אור, עדיין תחת שמיכת הפוך, שמישהו יביאו לי את הקפה הקר על בסיס שקדים שלי.
11:15 לובשת על עצמה גופיה צמודה וסקיני ג'ינס, מתחילה בסשן האיפור והשיער.
13:00 טוב, מיציתי את האיפור להיום, יאללה אפשר לצאת לפרגן לפפראצי.
14:00 מגיעה לסט הצילומים, מחלקת נשיקות לצלם, מגלה שאחותה נשדדה באיומי אקדח ומנידה עפעף לאות הזדהות, מורידה את החולצה (וחזייה) לטובת סשן תמונות נועז למגזין. האיפור? פלולס כמובן.

ככה זה במשפחת קרדשיאן, לא משנה כמה קווין קים קרדשיאן דרמטית, גם לשאר האחיות יש מקום של כבוד בתעשיית הבידור כמלכות ריאליטי בכבודן ובעצמן, ששלחו זרועות לשאר ענפים ותחומים שונים. הזרועות של קיילי - סוג של יורשת רשמית של קימי, אלופת רשתות חברתיות ואחת הליידיז הצעירות שצעירות אחרות אוהבות לחקות - לא חשופות אלא כוסו בכפפות לטקס לטובת הצילומים בהשראת אנימציית מנגה יפנית, אבל את חולצה השאירה מחוץ לטווח של המצלמה.

השפתיים פחות טבעיות. קיילי ג'נר למגזין Complex (צילום מסך)
השפתיים פחות טבעיות. קיילי ג'נר למגזין Complex (צילום מסך)

היוש, בייבי קרדשיאן (צילום מסך, Complex(
היוש, בייבי קרדשיאן (צילום מסך, Complex(


ג'נר, צולמה בלי הבגדים לגיליון נובמבר של המגזין האמריקאי "קומפלקס", כשביקשה מכל הגברים מהתפנות מהשטח עוד לפני שהורידה את הבגדים. תמימה שכמותה. "השפתיים שלי היו גורם של חוסר ביטחון בורי כל חיי, היה בחור שאמר לי 'השפתיים שלך כל כך קטנות, אבל את מנשקת מצוין. לא חשבתי שתדעי לנשק', חצוף", סיפרה על הסט כשנשאלה למה היא נוהגת להזריק חומר מילוי לשפתיים, "מאז הרגשתי שכולם בוהים בפה שלי, שאף אחד לא ירצה לנשק אותי. כשהתחלתי עוד לא הייתי בת 17 ולא דיברתי על זה כדי להיזהר מביקורת שיעבירו עליי אמהות לנערות... אבל ביקרו אותי גם על זה. חבל שלא הייתי כנה אז".

בלי בנים, פליז
בלי בנים, פליז

והישבן, מה איתו? ג'נר מדגמנת
והישבן, מה איתו? ג'נר מדגמנת


בהמשך, פטפטה גם על כך שנפרדה מהבויפרנד, הראפר טייגה, משך חודש שלם כי רצתה לראות "איך החיים שלי בנפרד ממנו", אבל לא הוציאה מילה על האירוע שעבר על משפחתה כשקימי נשדדה. אותה קימי שהתחילה לתבוע צהובונים שטענו שהאירוע האלים שעברה הוא המצאה מזויפת ולטענת קלואי קרדשיאן שהתראיינה לאחרונה אצל אלן דג'נרס, "לא מתמודדת טוב עם האירוע". רגע, באמת המשכתם לקרוא עד לכאן?

תמיד בטופ. לס
תמיד בטופ. לס

ד"ש לקימי. קיילי ג'נר
ד"ש לקימי. קיילי ג'נר