הייתם בטוחים שאחרי בר רפאלי ואסתי גינזבורג, כנראה מיצו את היפהפיות הישראליות במערכת המגזין "ספורטס אילוסטרייטד"? כי בין אלפי הנשים המפתות שרוצות לראות את עצמן מרוחות בין דפי העיתון שמשיק בכל שנה מחדש את גיליון בגדי הים המדובר שלו ברעש וצלצולים, ישנה גם אחת, אלכסה דול - שנראה שהצליחה להתחבב מאוד על אנשי צוות המגזין.

אחרי תקופה ארוכה בחו"ל, המון פוטושוטים והפקות בינלאומיות קטנות, פגישות ותיאומים - הבלונדינית שרצה בעבר למיליון וכעת בעיקר משאירה אבק לאקס המקומי, רז זלצרמן, סוף כל סוף ערכה את האודישן המדובר לתפקיד אחת הנימפות שידגמנו בגדי ים שכל העולם נהנה לראות עבור המגזין. מתברר שאנשי "ספורטס אילוסטרייטד" אהבו את מבחן הבד עד כדי כך שהחליטו לפרגן לדול ופרסמו אותו באתר האינטרנט של המגזין וגם בערוץ היוטיוב הרשמי שלהם. מרטיט!



באודישן, אלכסה מפטפטת בנונשלנט על כך ש"התחלתי לדגמן אחרי הצבא, אף פעם לא חשבתי על זה עד שאמרו לי שאני יפה. זו היתה חוויה מדהימה, פגשתי המון אנשים ולמדתי לירות ברובה... אל תתעסקו איתי", צחקה היזראלי בייב. "בפעם הראשונה שממש עמדתי מול המצלמה ראיתי את תגובות הצלם והצוות, הגשתי טוב, זו לא העבודה זו ההרגשה המעולה". 
 
ואז, כמובן שהדוגמנית אזכרה גם את הריאליטי שעשה אותה מפורסמת "ב'המירוץ למיליון' היה מדהים, כל כך חם וכיף, אבל אלוהים אם מישהו מכם יכול לעשות את זה, לכו על זה. 'ספורטס אילוסטרייטד' היא הזדמנות גדולה עבורי, להיות אפילו גדולה יותר". ובכן, נראה שעובד לך, באבי.
 
מחייכת להמון גברברים. אלכסה דול באתר "ספורטס אילוסטרייטד" (צילום מסך)
מחייכת להמון גברברים. אלכסה דול באתר "ספורטס אילוסטרייטד" (צילום מסך)

חלון אחורי, אלכסה דול סטייל (צילום מסך)
חלון אחורי, אלכסה דול סטייל (צילום מסך)


כעת, לכמה תמונות שיוכיחו מדוע אלכסה מתאימה להיות דול של "ספורטס אילוסטרייטד"
: