העיתונאית רותם איזק ויוצאת האח הגדול בדימוס מתחתנת. מזה כשמונה חודשים שאיזק נמצאת במערכת יחסים זוגית ויציבה עם בחור אנונימי העונה לשם רועי והשניים אפילו מתגוררים יחדיו. כפמינסיטית דגולה החליטה איזק לפעול על פי אמות מידה שהיא דוגלת בהם ובסוף השבוע האחרון שלפה טבעת וביקשה את ידו של בן זוגה.

בהחלט צעד אמיץ מטעמה של איזק שזכתה כאמור לאיי דו מרגש. ההצעה המקורית התרחשה במלון בוטיק בתל אביב לרגל חגיגות יום הולדתו ה- 42 של בן זוגה. איזק בת ה- 31 תינשא לבחיר ליבה בחתונה רפורמית, כי רבנות ממש לא על הפרק. איזק יוצאת בהפגנתיות נגד מוסד הרבנות ובשיחה עם TMI היא מסבירה:

"עם רב זה לא יקרה לעולם, אני חושבת שגוף שלא מתייחס בשוויון לכל האזרחים במדינה ורואה בחלק מהאזרחים כמו למשל בקהילה הלהט"בית אזרחים שלא יכולים להקים בית בישראל, אז אני בטח לא אתן להם את הקול שלי.


רותם איזק (צילום:  זוהר שטרית)
רותם איזק (צילום: זוהר שטרית)

אני חושבת שכולנו צריכים את הרגע המשמח הזה בחיים לעשות בלב שלם ולא לשתף פעולה עם רבנות שהוא גוף שובינסטי ובריוני שמשאיר עשרות נשים במשך שנים מסורבות גט ועדיין מתייחס לאישה כחפץ. זה גוף שכל קשר בינו לאהבה הוא מקרי . אני מכבדת אנשים שכן מתחתנים ברבנות אבל מעמד כזה אישי ואינטימי לא עושים עם גוף לא שוויוני. לשמחתי גם בחרתי בבן זוג עם אותם דעות כמו שלי ואנחנו נתחתן אזרחי כמו זוגות רבים במדינה, יש גופים שמאפשרים את זה".


 

A post shared by Rotem Izak (@rotemizak) on


 

A post shared by Rotem Izak (@rotemizak) on