השחקן המסוקס והמצליח אביב אלוש ששוהה בימים אלה בעיר המלאכים לוס אנג'לס העלה תמונה שלו מבלה בחברת נשים לוהטות ומפורסמות ביניהן הדוגמנית יערה בנבנישתי, המאהבת שלו מהסדרה "להיות איתה" השחקנית הרווקה דר זווזבסקי, השחקנית יעל גרובגלס והשחקנית אודליה הלוי.

לא רק שעל המסך הוא זוכה לאהוב את רותם סלע, תודו שגם הפעם מדובר בחלום הרטוב של כל גבר ממוצע וגם לא ממוצע. אומנם בכל הראיונות מסביר אלוש שהוא גבר של אישה אחת, אבל אף אישה בעולם לא תסכים שבעלה יבלה לילה סוער עם נשים לוהטות כשהם במרחק טראנס אטלנטי.

כנראה שגם אשתו של אלוש, נופר קורן לא אהבה במיוחד את התמונה שבחר בעלה לשתף בזמן שהיא מטפלת בבית בילדים שלהם, אחרת איך תסבירו את העובדה שפחות משעה אחרי ששיתף את התמונה שלו מבלה בחברת נשים, העלה השחקן תמונה נוספת שלו עם אשתו לצד הכיתוב :"מתגעגע אליך כל כך אהובתי".


 

A post shared by Avraham Aviv Alush (@avivalush) on

 

A post shared by Avraham Aviv Alush (@avivalush) on


האם בחר אלוש לשתף את התמונה על דעת עצמו? כי אשתו דרשה? או שמא הוא הרגיש לא בנוחיות מול כל הגברים הנשואים שוודאי משתגעים מרוב קנאה. נרגיע ונעדכן שאלוש לא רק מבלה בחברת נשים לוהטות ואת סוף השבוע האחרון העביר עם חברו הטוב השחקן אנחל בונני ועם ירון ורסנו בעלה של גל גדות שאפילו צילמה את תמונת הגברים.


 

SHABBAT SHALOM @angelbonanni33 @jaronvarsano #picbyWonderWoman

A post shared by Avraham Aviv Alush (@avivalush) on