רק אם הייתם בחו"ל סביר להניח שלא שמעתם או ראיתם את הראיון של אייל גולן על פרשת הקטינות ששודר אמש ב"גיא פינס". האקסית שלו ואם בנו יאן, רוסלנה רודינה התייצבה הבוקר בסטייל כמו דיווה אמיתית על הסט והגיבה לראשונה על אותו ריאיון כשסיפרה על הזוגיות שלהם באותה תקופה ואיזה מסקנות היא למדה מכל העניין. 

"ירו בי חצים כי חזרתי אליו בתקופה של הבלאגן שלו, לא התייחסתי לביקורות , פחות מתייחסת למה שקורה מסביב, התקשורת עושה מכל דבר עניין. היום אני בוחרת מה לפרסם, בגלל זה הזוגיות שלי רחוקה מאור הזרקורים. שיהיה לי מה לספר אני אדבר" תוך שהיא כמובן מדברת על מערכת היחסים עם איתי פז, בן הזוג הנוכחי שלה. לעומת גולן, נראה שהחיים של רודינה דיי ממשיכים כסדרם, עם זוגיות חדשה ופרוייקטים וקמפיינים שלא נגמרים.

כחלק מהחוזה של הדוגמנית כפרזנטורית של מעצב השיער אילן מרגלית היא צוותה הבוקר לכוכבות ריאליטי לקמפיין החדש למראות השיער לקיץ של לוריאל פרופסיונל. בעוד שכולן הקריבו את השיער הארוך, היפה והבלונדיני שלהן לטובת צבעים עזים כשנטע ברזני ומעיין אשכנזי צבעו לוורוד, אן זיווי מהמירוץ למיליון צבעה לכחול, רודינה לא הסכימה לגעת בשיערה והתפשרה על תוספות שיער סגולות.


אמאלה! רוסלנה רודינה (צילום: ענת מוסברג)
אמאלה! רוסלנה רודינה (צילום: ענת מוסברג)

אם זה לא הספיק, רודינה שכבודה במקומו מונח איחרה לצילומים בלמעלה משעה, וכשהגיעה למקום היא ביקשה מהצלם שי יחזקאל שיחנה לה את הרכב כדי שתוכל להתחיל להתכונן לצילומים. דיווה אמיתית כבר אמרנו?

עם הספר הצמוד. אילן מרגלית
עם הספר הצמוד. אילן מרגלית

מה נשמע עם הורוד? נטע ברזני
מה נשמע עם הורוד? נטע ברזני

הרצות לתהילה. מעיין אשכנזי ואן זיווי
הרצות לתהילה. מעיין אשכנזי ואן זיווי