אחרי שקיבלתם אישרור ראשון מצדרוסלנה רודינה על הזוגיות החדשה שלה עם איתי פז בן ה- 33 כאן ב- TMI, קבלו עכשיו תמונות ראשונות שלהם יחד! בסוף השבוע האחרון חגג אור אוחנה, בעלה של עדי עצמי חברתה הטובה ביותר של רוסלנה יום הולדת 32. אוחנה למי ששמו נשמע מכור הוא גם האקס המיתולוגי של יוצאת האח הגדול נופר מור והשניים אף היו מאורסים בעבר וביטלו את חתונתם ברגע האחרון.

מאז, נישא אוחנה לעצמי היפהפייה והבסטית של רודינה שרק לאחרונה בילו יחד בטיול בנות באמסטרדם. עצימי ואוחנה מסתבר, הם אלה שהיו גם אמונים על השידוך המוצלח בין רוסלנה רודינה לפז המזליסט ולאירוע יום ההולדת הוזמנו מקבץ חברים מצומצם לארוחת ערב מושקעת עם שף פרטי שבישל מול עיני האורחים.

צד ימין למטה. קלטתם? (צילום: אינסטגרם)
צד ימין למטה. קלטתם? (צילום: אינסטגרם)


בין המוזמנים בלטו רודינה ופז שאומנם בין כל הטלפונים שצילמו שם לא תועדו פרונטלית מחייכים למצלמה ונמנעו מכל הזדמנות של פריים משותף אבל לפרקים מסויימים לכדנו אותם יושבים אחד ליד השנייה, ובתמונה אחרת בה רוסלנה יושבת והוא לצידה עומד ומתכבד מכל הטוב שהציע השולחן. גם ליאן פישביין, אקסית איתי תורגמן ועידן יניב הייתה עם בן זוגה נוכחי אבל הכל מתגמד מול התמונות הראשונות של רודינה המאוהבת והחדש שלה.

שלום לכם חמודים.
שלום לכם חמודים.

עם השף שבישל לארוחת זוגות
עם השף שבישל לארוחת זוגות


 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


 

A post shared by Adi Atzmi Ohana (@adiatzmi) on