אחרי ההקלטות המביכות של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, הבדרן שלום מיכאלשווילי מצליח להסעיר את הגולשים ומעלה סלפי עם לא אחר מאשר מנהיג קוריאה הצפונית. מישהו אמר משהו על מחווה לאורן חזן סלפי דונאלד טראמפ?

העוקבים בחשבון הפרטי של הבדרן נדהמו לצפות בסרטון ששיתף מיכאלשווילי בו הוא מתועד פוגש את לא אחר מאשר קים ג'ונג און מחוץ למלון יוקרתי בקייב. מיכאלשווילי פונה אליו מספר פעמים בנימוס, "מיסטר קים מיסטר קים can i take a picture ?" בעוד המאבטחים הודפים אותו ומונעים ממנו גישה למנהיג העליון של צפון קוריאה. לבסוף למרבה ההפתעה קים נענה לחיזוריו ומצטלם איתו סלפי, נשמע כמו הזייה? חכו להמשך.

מלא אומץ. שלום מיכאלשווילי וקים ג'ונג און (צילום: אינסטגרם)
מלא אומץ. שלום מיכאלשווילי וקים ג'ונג און (צילום: אינסטגרם)


לאחר שהבדרן קיבל את הסלפי המיוחל הוא לא וויתר וביקש ממנו גם לברך מזל טוב לבר מצווה של מקורב ונענה בשלילה. רק מי שצופה בהלם מספר פעמים בסרטון מבין כי מדובר באחד הכפילים של קים ולא במקור ומה שבעיקר מסגיר את האמינות של הסרטון זאת ההתנהלות של המאבטח שבפועל כבר מזמן היה מוריד את מיכאלשווילי לרצפה ומשגר טיל גרעיני היישר לישראל.

אז נעשה סדר לגולשים הסקרנים ונעדכן שמדובר בצילומי פרסומת להוט. גם החברים לא נותרו אדישים לסרטון המדהים של הבדרן ויהודה לוי הגיב :"שמע הצלחת להמם אותי. גם אם זה לא הוא, אני לגמרי מאמין שזה כן", אקי אבני כתב לו:"מספר אחד".

מיכאלשווילי סירב להגיב לידיעה.