כשאת דוגמנית מצליחה, הבת החורגת של פנינה רוזנבלום ומאורסת לשחקן כדורגל נחשב תוצרת חוץ, ברור שתהיה לך מסיבת רווקות מהסרטים! קורל סימנוביץ' חוגגת ברגעים אלו ממש את הפרידה מחיי הרווקות עם כל הנשים היפות בביצה דר זוזובסקי, שלומית מלכה, לירן כוהנר, שביט ויזל, יערה בנבנישתי, שיר מורנו, ועוד חברות אנונימיות ביעד האטרקטיבי לנשים: ברצלונה.

חבורת הבנות המלוכדת שכבר מתורגלת לחגוג אירועי חברות בלתי נשכחים, נסעו עד ליעד התיירותי בכדי לחגוג את ימיה האחרונים של חברתם היפהפיה כפנוייה. אז מה קורה שם? המון שופינג, אאווטיפטים הורסים, מסיבות פרועות, אוכל טוב ושיחות בנות נועזות על כוסות של שמפנייה בשדרה המפורסמת לה רמבלה. אבל אפילו בחלומות הכי פרועים שלכם לא תדמיינו בתוכנייה של מסיבת הרווקות הכי נחשקת בספרד: משחק כדורגל.

הכי בקלאס
הכי בקלאס


פאשן
פאשן

הבנות הישראליות הן מודרניות ומפתיעות ואתמול הן כבשו את אצטדיון הכדורגל הנודע קאמפ נואו בברצלונה כשהן לבושות בבגדי הקבוצה של בארסה בצעיפים וחולצות והתייצבו לעודד את כוכב הקבוצה סרג'י רוברטו על המגרש, בעלה לעתיד של סימנוביץ. אי אפשר היה להתעלם מהנוכחות של הנשים היפות והתוססות, הן צעקו את שמו של סרגי, שרקו קפצו ועודדו מהיציע. את הערב הן סיימו במסיבת אקזוטית באחד הברים המקומיים עם שלל קוקטיילים צבעוניים. אז מה רע?

הופה
הופה

אולה אולה (צילום: אינסטגרם)
אולה אולה (צילום: אינסטגרם)

לא שכחו את הכלב
לא שכחו את הכלב