כפי שכבר יצא לכם לקרוא כאן ב- TMI דיירת האח הגדול מריה דומרק אושיית אינסטגרם בת ה- 20 חובקת זוגיות יציבה וממושכת מזה כשבע שנים עם בועז יוסף בן ה- 23. הזוגיות היציבה של השניים שמושקת ברשתות החברתיות בתמונות נאהבים רומנטיות, לא מונעת מהדיירת היפהייפה להתגופף, להתחבק ולהתרכבל בכל הזדמנות עם הדייר הלוהט של הבית ישראל אוגלבו.

במקביל, אוגלבו מוצא את עצמו מתנהל בקרבה אינטימית גם עם מגי טביבי שנמצאת גם היא בזוגיות מחוץ לבית האח הגדול ועם תמי מונטג שחושבת שמתפתח ביניהם רומן- כזה האיש אוהב מגע ונשים יפות. אבל כל זה לא משנה, כי מה שחשוב זה מה מרגיש בן הזוג של דומרק שממתין לה מחוץ לבית, שומר על נאמנות מוחלטת וצופה בה על המסך יחד עם כל מדינת ישראל נוגעת מתגופפת במיטה עם גבר זר.

ככה זה נראה על המסך. מריה דומרק וישראל אוגלבו (צילום מסך)
ככה זה נראה על המסך. מריה דומרק וישראל אוגלבו (צילום מסך)


לא תמים
לא תמים

גם משפחתו של יוסף מביעה מורת רוח על התנהלותה של דומרק "ההורים שלי מתבאסים מזה, זה לא נעים לצפות בזה, אבל אני הרגעתי אותם" מסר יוסף ל-TMI "אני לא כועס וגם לא חושש וזה לא משהו שמפריע לי כי אנחנו זוג מאוהב ויש לי אמון מלא בה. אנשים עושים את זה עם ידידים שלהם זה לא דווקא חריג, הקרבה ביניהם היא טבעית אבל על המסך זה נראה לא טוב. "

איזה תגובות אתה מקבל?

"תגובות לא פשוטות ורעות מאד כמו 'היא בוגדת בך', 'תזרוק אותה', 'היא לא מכבדת אותך', 'איזו התנהגות מבישה' אבל גם יש תגובות טובות כמו 'אל תתייחס הם כמו אחים', 'אל תיפגע היא אוהבת אותך' אני משתדל להתייחס רק לתגובות הטובות ולהתעלם מהרעות"

אתה לא חושש שעשוי להירקם פה רומן מול העיניים שלך?

אני סומך עליה, האמון בקשר שלנו חזק ויציב, אף פעם היא לא אכזבה אותי בעבר. במבחן התוצאה אנחנו נעבור את זה, כי אני סומך עליה".

אתה לא חושב שהיא חצתה גבולות?

היא הייתה צריכה לחשוב פעמיים אבל לצערי היא לא, אבל אני לא אעשה לה על זה בלאגן או אפרד ממנה בגלל זה".


עם החבר בועז (צילום: אינסטגרם)
עם החבר בועז (צילום: אינסטגרם)