אושיית האינסטגרם מריה דומרק סיפרה בתעודת הזהות שלה בכניסה לבית האח הגדול שהיא נולדה ברוסיה לשני הורים רקדנים ושאביה נטש אותה ואת אימה כשהיא נולדה וניתק איתם כל קשר. מאז שעזבה עם אמא את רוסיה ועד היום לא פגשה דומרק את אביה ואין לה מושג היכן הוא מתגורר כיום ועם מי.

לדומרק שגדלה בלי דמות אבהית, אין כעס כלפיי אביה הנוטש כך סיפר בן זוגה בועז יוסף בראיון שהעניק ל- TMI והוסיף כי היא פיתחה כלפיו אדישות מוחלטת. בעוד הדוגמנית ואושיית האינסטגרם שוהה בבית הכי מפורסם במדינה ומעודדת דיירים אחרים ברגעי משבר, היא לא יודעת שצפויה לה הפתעה גדולה כשהיא תצא מהבית.

חיים של אבא (צילום: אלעד אדמוני)
חיים של אבא (צילום: אלעד אדמוני)



הסיפור קצת היה צפוי מראש ואביה של דומרק גילה כי היא משתתפת באח הגדול בישראל לאחר שנתקל בסרטון שלה מהבית שרץ ברשתות, הוא צפה בפרקים ששודרו באינטרנט ולראשונה מזה שנים יצר קשר עם בני משפחתה בארץ והוא ביקש למסור לבתו דומרק ברגע שתצא מהבית בתקווה כמנצחת, שהוא צופה בה והוא מלא בגאווה, שהוא מצטער על כל השנים שהם פיספסו ביחד ושהוא ממש ישמח לפגוש אותה אם היא רק תסכים. לכם נותר רק לקוות שהפקת "האח הגדול" תחכים לעשות ותכניס לדומרק בהפתעה את אביה לבית למפגש מתועד סוחט דמעות.

(צילום: אלעד אדמוני)
(צילום: אלעד אדמוני)

(צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)