הגמר מתקרב בצעדי ענק ורגע לפני שנגלה מי הם חמישיית הגמר הגיע הזמן לשים סוף לשמועות. בשבועות האחרונים הרשת סוערת, הפורומים של האח הגדול לא מפסיקים להתעסק בסוגייה האם למירב ישראל, אחת הדיירות הבולטות העונה, יש קרובת משפחה בהפקת האח הגדול העונה לשם עדי ושבזכותה זוכה מירב ליחס מועדף?

הצופים הזועמים טוענים שבזכות ה"מקורבת" כביכול של מירב בהפקה, היא הגיעה לשלבים הסופיים של המשחק. אז החלטנו לברר את הסוגייה וזכינו לקבל התייחסות ראשונה מטעם ההפקה בעניין ומטעם בני משפחתה של מירב ישראל.


 

A post shared by meirav_israel (@meirav_israel5) on


לצערם של הצופים שפחות אוהבים את מירב על המסך נעדכן כי אין לה אף מקורבת משפחה בהפקה. בנווה אילן עובדים "אחים גדולים" נוספים 24/7 ומחליפים את האח הגדול הראשי רועי עוז כשזה יוצא לנום את שנת היופי שלו, כשביניהם עדי ייעיש וכמו כן יש גם אחות גדולה העונה לשם עדי. אך אף אחד מהם הוא לא קרוב משפחה של מירב.

עינב, אחותה של מירב ביקשה למסור לקוראי TMI : "חברים יקרים זהו רק משחק והשמועות שרצות אינן נכונות בשום צורה. אין לנו שום קשר לא משפחתי ולא אחר להפקה. בואו נתמקד בטוב ופרגון לכל דיירי הבית"

מהפקת האח הגדול נמסר: "בניגוד לכל השמועות שרצות כבר זמן מה ברשתות החברתיות לדיירת מירב ישראל אין כל קשר משפחתי או אחר להפקת התוכנית. מירב הנה דמות בזכות עצמה והגיעה לשלב מתקדם בתכונית בזכות מעשיה ואישיותה בלבד. הפקת התוכנית מאחלת הצלחה לה ולכל דיירי הבית"

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)