בתקופה האחרונה הייתם רגילים לראות את שירי מימון או על הבמה או מאחורי שולחן השופטים ב"כוכב הבא" אבל נראה שמתחת לבגדים היפים והלוק הכובש של הזמרת היפהייפיה, יש כמה דברים שהיא לא הצליחה לחיות איתם בשלום בכל הקשור לגוף שלה. רגע לפני הבחירות שיקבעו את גורל המדינה שלנו לארבע השנים הקרובות,  מימון קוראת לעוקביה להצביע אבל לא לפני שהיא עפה על עצמה בבקיני.

שירי מימון (צילום: אבשלום ששוני)
שירי מימון (צילום: אבשלום ששוני)

שנתיים אחרי שהביאה לעולם את עילאי, בנה השני, אח לאיתי בן השש, הזמרת שלא נוהגת לעלות לרשתות החברתיות תמונות של עצמה בבקיני עושה זאת בגאווה גדולה וחושפת באומץ רב כי יש דברים שלא אהבה במראה שלה אחרי הלידות ולכן עבדה במשך שנתיים קשה מאוד בשביל לחזור לנתוני גוף כאלה, שיאפשרו לה לעלות שוב על תחתונים וחזיה.



"אז למה אני מעלה תמונה כזו? כי בשבילי זה ניצחון, ואסביר: כל חיי הייתי קטנה ורזה, יותר ופחות, אבל מעולם לא סבלתי מחוסר בטחון בגוף שלי. אהבתי את עצמי כמו שאני. אחרי הלידה השנייה הרווחתי שני אוצרות לחיים וצלקות לעד. גם את הצלקות אני אוהבת אבל יש דברים שלא חייתי איתם בשלום ובמשך שנתיים עבדתי ממש קשה ושמתי לי ליעד לחזור לביקיני. ביני לבין עצמי.



אז התמונה הזאת היא לא עוד תמונה של מישהי שעפה על עצמה אלא תמונה של אמא אחרי שתי לידות שעפה על עצמה! וגם ללא פילטר (שוקינג) וברור שיש דברים הרבה יותר דחופים לדבר עליהם כמו הבחירות (למי אתם מצביעים?) המצב בדרום, הפגנות למיניהן, הדרת הנשים, המצב הכלכלי ועוד אי אילו בעיות בארץ אבל מה שמעניין אותי כרגע זה מה אם ארצה עוד ילד/ה? לא בטוחה שאצליח לחזור לביקיני, מה שבטוח- אמביציה מעולם לא חסרה לי. אז שורה תחתונה-  תצביעו נכון תהיו טובים לאחרים ולכם, ואתן- אל תוותרו לעצמכן"