צמד המנחים עודד מנשה ועדן הראל אומנם נעלמו לאחרונה מאור הזרקורים אך הם ממשיכים לנהל חיי משפחה יציבים ומאוהבים. 27 שנים חלפו מאז פרץ מנשה לחייכם כשהיה בן 23 בלבד, הנחה בערוץ הילדים והפך לכוכב ילדים גדול, ב- 15 שנה האחרונות הוא נשוי לעדן הראל ויחד הם הביאו לעולם חמישה ילדים משותפים, יחד עם בנה של הראל מנישואיה הקודמים. אבח בלי ששמתם לב השנים עברו במהירות האור ובחג סוכות האחרון ציין מנשה את יום הולדתו החמישים!

לרגל החלפת העשור החדש לחייו, ארגנה לו אשתו חגיגה בהפתעה בסוכה של המשפחה ברעננה יחד עם חברים קרובים ובני משפחה. בעוד סלבס אחרים בביצה דואגים לנוכחות זמר מפורסם שישמח את האורחים ויעלה את מורל החגיגה, בחרו הזוג שחזר בתשובה בשנים האחרונות להזמין את רב המשפחה הרב יובל הכהן אשרוב שבירך את עודד לרגל חגיגות היובל לחייו.

בוחרת בקפידה. עדן הראל (צילום: אסף לב)
בוחרת בקפידה. עדן הראל (צילום: אסף לב)


יודעת מה הוא אוהב (צילום: אסף לב)
יודעת מה הוא אוהב (צילום: אסף לב)

במהלך האירוע שלפה עדן, את מתנת יום ההולדת שרכשה לבעלה ואב חמשת ילדיהם המשותפים והעניקה לו שעון טיסו שרכשה בחנות אימפרס. למחרת האירוע העלתה עדן תמונה של עודד עם המתנה על ידו וכתבה פוסט מרגש: "האיש שלי היום בן חמישים. אם נעשה התבוננות עשור אחורה איפה היינו אז ביום הולדת 40 שלך ואיפה היום, זה מטורף. הבאנו לעולם ארבעה ילדים ועוד אחד לפני ואחד שלי שניה כבר מזמן שלנו, חזרנו הביתה, בתשובה, התחלנו להופיע ביחד על במות, טיילנו חווינו בכינו צחקנו לפעמים בנמוך לפעמים בגבוה אבל תמיד בכמיהה לחיבור למקור עליון. מרגישה ברת מזל על כל השפע שהשם מוריד עלינו. על כל האהבה ועל זה שהפגיש בינינו. על זה שאתה החצי שלי מששת ימי בראשית. תודה השם שהורדת לעולם נשמה כזאת עצומה מיוחדת וטובה. אוהבת אותך אהוב שלי מזל טוב, שפע נחת ועוד הרבה שעות תורה".

הרכש החדש (צילום: עדן הראל)
הרכש החדש (צילום: עדן הראל)

לא התחדשה בעצמה?
לא התחדשה בעצמה?