בר רפאלי, גם לך מצפה התרוממות כזו מהירה אחרי חופשת הלידה? כי מארינה מקסימיליאן, שילדה לפני חמישה חודשים את בתה הבכורה, הספיקה מאז לשחרר אלבום חדש בשם "ארמונות עשן" ולחזור לבמה, כשהשיא הגיע ביום חמישי האחרון - כאשר שימשה כמופע החימום של סיה. אבל עזבו אתכם מהמוזיקה, הליידי המזמרת נבחרה להיות הפנים החדשות של רשת קוסמטיקה והיום (שני) כבר הספיקה לשוב לסט הצילומים - כשהיא נראית כאילו מעולם לא טיפחה בטן הריון!

קורעת את החיים בקצב רוקנרול. מארינה מקסימיליאן (צילום: רפי דלויה)
קורעת את החיים בקצב רוקנרול. מארינה מקסימיליאן (צילום: רפי דלויה)

בתום חופשת לידה נטולות איפור וגלאם, התייצבה היוצרת המזמרת, שהיא גם שחקנית ודוגמנית לצילומי הקמפיין של רשת הקוסמטיקה "אפריל". זו הפעם הראשונה שמארינה עזבת את הבייבי המשותפת עם גיא מנטש - ליצ'י לוסיה מנטש (או בכינוייה "ליצ'י") ליום עבודה מלא. עם זאת, זה לא קרה לפני שלימדה את האב הטרי, חצי הצמד גיא ויהל, לשיר לבתם שירי ערש ברוסית. דא!



נכון שמקסימיליאן עברה שינוי דרסטי במראה מאז שפרצה לתודעה בריאליטי שירה על המסך, אבל איך זה מרגיש להחליף דוגמנית בינלאומית כמו אסתי גינזבורג, ששימה כפרזנטורית של רשת הטיפוח למעלה משבע עונות? כנשאלה על הסוגיה, הסבירה בלומין  שהיא גאה להחליף את אסתי וחשפה סוד, שהקמפיין הוא לא הדבר היחיד המשותף בין השתיים: בעבר הן שרו יחד במקהלה. רגע, מה? 

מפזרת אבק של כוכבים
מפזרת אבק של כוכבים

התגעגעה לאיפור ושיער
התגעגעה לאיפור ושיער

המאמי הלאומית החדשה
המאמי הלאומית החדשה