חזה חשוף ודפיקות לב מואצות? בערך עוד יום של שגרה משעמת אצל ריהאנה! הפופסטאר השערורייתית שמאוד אוהבת תשומת לב, יצאה בתחילת השבוע לבלוי לילי במועדון בלונדון טאון, יחד עם חבר מתעשיית השואוביז, שגם לו לא חסרה דרמה בחיים - נכון, ג'סטין ביבר.

השניים שהו באותם הימים בדיוק בבירת אנגליה, כשהוא ביקר בממלכה המאוחדת והיא נחתה לרגל ההופעה האחרונה שלה ביבשת אירופה. עם נדמה שרי-רי האופנתית לא מצאה ללבוש, אז פשוט החליטה שאין צורך להתכסות, אם היא יכולה לפנק את הסביבה במראה החשוף (פלוס מעט בד ג'ינס). הכל מתחיל בחצאית הבלויה וממשיך עם החזייה שכנראה נזנחה בבית, ממש כמו החולצה שהוחלפה בז'קט דנים שאותו טרחה להשאיר לא מכופתר במיוחד. ילדה רעה.

זהירות שלא יחליק. ריהאנה (צילום: splashnews)
זהירות שלא יחליק. ריהאנה (צילום: splashnews)


סקסי סייד בובז
סקסי סייד בובז

תכל'ס, גם הפאה לא כזו מוצלחת!
תכל'ס, גם הפאה לא כזו מוצלחת!

אווופס... כמעט וראו לי את הציצים!
אווופס... כמעט וראו לי את הציצים!

בתוך המועדון, סביר להניח שכאשר ריהאנה הצטרפה לחגיגה, היא גם אפשרה לבליינים לבחון את החזה המפורסם שלה בלי שום כיסוי. הקריאה למעט תשומת הלב, כנראה מגיעה כתוצאה מהמבוכה שחוותה בלילה לפני - זה שבו הייתה אמורה לפתוח פסטיבל מוזיקה מקומי, אך איחרה ב-50 דקות לבמה וזכתה לקריאות בוז מהקהל. נכון, בישראל מכירים את זה יופי.

למרות זאת, ריהאנה לא נראתה מוטרדת במיוחד כי בהופעה שנערכה אמש (שני), שוב איחרה בכחצי שעה (כמובן) לפני שהתחילה את השואו - כי הייתה עסוקה בשתייה. לפחות הפעם היא לא בכתה מול הצופים, כן?



 

A video posted by Rihanna Snapchat (@rihchat) on


 

A photo posted by badgalriri (@badgalriri) on