בזמן שהיחסים של אייל גולן וזוגתו רוסלנה רודינה עלו על שרטון ומדורי הבידור סערו אתמול כשהשניים אישרו שהם נפרדו, האקסית המיתולוגית ואם ילדיו של הזמר, משדרת זוגיות בריאה. אילנית לוי התייצבה אמש בשמלה אדומה מהודרת לצד בן זוגה הלוהט אלירז שדה, באירוע השקה של סדרת הערפדים החדשה של ציון ברוך "ג'ודה", ביחד עם עוד כמה מהזוגות הנוצצים של הביצה במקום אחד. 

שדה ולוי נראו מאושרים וקורנים לעומת האקס גולן, שנמצא בתקופה קשה של פרידה. השניים צעדו על השטיח על האדום ולא נראה כי פרידה של אבי ילדיה מטרידה את מוחה של לוי. כשנשאלה לוי על הפרידה של אבי ילדיה השיבה: "הופתעתי לקרוא בתקשורת על מה שקרה. לא ידעתי על הפרידה". עוד הוסיפה שזה כי זה "עצוב גם לי וגם לילדים". 

לצד שדה ולוי, שתופסים מעכשיו את התואר "הפאוור קאפל" של הביצה, צעדו גם ההורים הטריים  - עמוס תמם ואשתו טל נבוראי שהגיעו להשקה שבועיים אחרי הלידה ושבוע אחרי שהשתחררו מבית החולים, ושברו שיאים חדשים.



עוד נצפה כוכב הערב, ציון ברוך, בלוק חגיגי מלא בסטייל לצד אשתו היפהפיה יאנה יוסף שדפקה שמלת נשף מנצנצת עם שסע עמוק וחשפה רגל דקיקה, מה שמרמז כי אולי נמאס לה קצת מטרנד הבגדים הצנועים. עוד נראו מיכל הקטנה, אבי נוסבאום ואשתו, אלעד קופרמן ואשתו, גיא אריאלי, שירלי בוגנים ובעלה, ישראל אטיאס ואחרים.

מאושרת. אילנית לוי. צילום: רפי דלויה

דנה פרידר משועשעת. צילום: רפי דלויה
דנה פרידר משועשעת. צילום: רפי דלויה

ציון ברוך ועמוס תמם. צילום: רפי דלויה
ציון ברוך ועמוס תמם. צילום: רפי דלויה

נינט טייב. צילום: רפי דלויה
נינט טייב. צילום: רפי דלויה

שירלי בוגנים. צילום: רפי דלויה
שירלי בוגנים. צילום: רפי דלויה

אלירז ואילנית. החיוכים לא מפסיקים. צילום: רפי דלויה
אלירז ואילנית. החיוכים לא מפסיקים. צילום: רפי דלויה

כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אתמול אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. אחת מהן, לאה שנירר, חברה קרובה של בני הזוג אמרה: "שמעתי את זה ואני מקווה מאוד שזה לא הסוף בין השניים".

חבר מקורב לבני הזוג סיפר כי תמיד היה : "היחסים ביניהם יותר ממצוינים, אייל לא שיתף אף אחד מחבריו הקרובים בהליך, כולם התבשרו על זה דרך האינטרנט, מה שכן, השבוע הוא השיק אלבום חדש, ורוסלנה אפילו הגיעה ופרגנה ונתנה לו את כל הבמה. מהיכרותי עם בני הזוג, לא נאמרה המילה האחרונה. מצידה של הדוגמנית, הגיב אבא של רוסלנה בצורה קצרה: "הכל בסדר, שניהם מרגישים טוב, אבל אני לא רוצה להוסיף על זה כלום".

בתקופה האחרונה היה ניתן לראות את המשבר בשיאו כשכל אחד מהשניים בילה זמן רב בנפרד. גולן חזר זה עתה מחופשה ממושכת בקובה עם חברים, וחגג את ערב פסח בלי האישה של חייו, וכעת מתבקש שתגיע הבשורה על הפרידה. אחרי זוגיות ממושכת עם ילד משותף, יאן גולן, הפאוור קאפל של הביצה החליטו להפריד כוחות.

רודינה עזבה את ביתם המשותף ברחובות ועברה להתגורר בדירה שלה ברמת גן, דירה בה בילתה המון בחודשים האחרונים. רוסלנה רודינה ואייל גולן אישרו את הידיעה וביקשו לקחת את הזמן הקרוב לעצמם ולמשפחתם: "מודים לכל המתעניינים, הכל נעשה ברוח טובה".