השבוע נפתח בבשורות הקשות כי הדוגמנית המצליחה שלומית מלכה החליקה עם הקורקינט החשמלי שלה בשדרות רושטילד והובהלה לבית החולים כשהיא במצב קשה, מונשמת ומורדמת. שלשום כבר שמחתם לגלות שהדוגמנית והמנחה האהובה שבה לביתה כשהיא במצב טוב, להמשך מנוחה לצד בעלה.

בחודשים האחרונים מלכה בילתה לא פעם באירופה, לענייני פלז'ר ועבודה, ועכשיו יש תוצאה. בעוד המלכה של כולנו מתאוששת מהחבלות במיטתה, מתפרסם שער מגזין "אל" הספרדי בו היא מככבת. מבלי שידענו, הדוגמנית הישראלית נבחרה להתנוסס בשער העיתון הנחשק בהפקת אופנה בת שמונה עמודים בגיליון ספטמבר החגיגי שצפוי לצאת בעוד שבועיים לדוכנים.


 

A post shared by ELLE España (@elle_spain) on


נכון שזו לא הפעם הראשונה שהיא מככבת על מגזין נחשב, אבל לאור המאורעות האחרונים, הגיע הזמן לחזור להתגאות ולשמוח מהחדשות על מלכה הנשואה הטרייה, ולראות הצצה לשער החדש של המגזין הספרדי אליו הצטלמה באחת הנסיעות האחרונות שלה לאירופה שם היא יפה וחייכנית כתמיד. רפואה שלמה, גאים בך!

כזכור, אחרי יממה של דאגה, שלומית מלכה חזרה להכרה, אחרי שבדיקות ה-MRI וה-CT מוח שעברה יצאו תקינות, בעלה הטרי יהודה לוי הודה לעם ישראל על האהבה והדאגה, יום אחרי התאונה בשעות הערב, לבקשתה של מלכה ובאישור הצוות הרפואי היא שוחררה לביתה וההודעה המרגשת של אמא שלה אנה לא איחרה להגיע. טרם ברור מה יהיה בשבוע הבא, כאשר יהודה ושלומית אמורים לטוס לירח הדבש שכולל ביקור בפסטיבל ה"ברנינג מן" בנאוודה בארצות הברית, אבל כרגע יש סיכוי שהכל יילך לפי התוכנית.