מי שעוקב באדיקות אחר חשבון האינסטגרם של דניאל גרינברג, בת הזוג של אייל גולן וכוכבת "האח הגדול" וודאי הבחין בשינוי במראה שלה. מסתבר שגרינברג, שהתפארה מאז שפרצה בריאליטי בשיער ברונטי חלק, עבדה קשה בכדי להגיע לתוצאות הללו ובמהלך השנים עברה החלקות כימיות ופנים יומיומיים, כי היא בכלל נולדה עם שיער מתולתל ומקורזל.

בחלק מהתמונות שמעלה גרינברג לרשתות החברתיות היא עם שיער חלק ובחלקן היא עם שיער מתולתל אך לאחרונה, היא נצפתה במראה לא אחיד, ובכמה תמונות חצי משיערה חלק אך שורשיה מקורזלים. בעקבות התמונות האחרונות זכתה גרינברג לתגובות ודאגה מצד העוקבים שדרשו לדעת מה קרה לשיער שלה. "זה נראה מחריד", "מה קרה לשיער שלך?", "אין לך כסף להחלקה?" כתבו לה הגולשים וגרינברג ששוהה בימים אלה בחופשה רומנטית בקפריסין עם בן זוגה אייל גולן, החליטה לצאת בקמפיין בעד תלתלים.



הדוגמנית העלתה סטורי'ז לאינסטגרם שם דיווחה על הרצון שלה לחזור לטבעי וכתבה "לכל מי שממש דואג לי לגבי השיער שלי הסירו דאגה מליבכם. אני יותר אוהבת את השיער שלי בצורה הטבעית שלו, בדיוק כך. בלי החלקות ובלי חומרים שהורסים את השיער. גם אני עשיתי הטעות של להרוס את השיער שלי אז אני ממש לא מעוניינת לחדש את ההחלקה והתחלתי בתהליך חזרה לתלתלים ואין מאושרת ממני על כך. אז לכל המתולתלות תרגישו בנוח לחזור לטבעי שלכן ושאף אחד לא יגיד לכן שאתן חייבות. תאהבו את עצמכן בטבעי שלכן, ותברכו על המתנה שקיבלתן. תלתלים זה החיים".