הפרידה של אפרת רייטן מאביה: בהצצה ל"אינטימי" עם רפי רשף, העיתונאי מראיין את חברת הכנסת על המעבר מערוץ הילדים לעולם המשפט, ההפלה שהצילה לה את החיים והאם היא תתמודד מול מירב מיכאלי. רגע אחד בראיון גרם לאשה החזקה הזו לבכות. "עד הרגע האחרון ממש ראית את הכוח החיים, למרות שהוא כבר היה מורדם ומונשם ובאיזשהו שלב החזירו אותו, ולמרות שהוא חטף שם חיידקים ושבץ, והכל קרה לו בתוך האשפוז, לא עם זה הוא נכנס, וראית את הכוח של אדם לדבוק בחיים, לא לשחרר. למרות שהוא סבל מאוד מאוד".

אפרת רייטן מספרת בדמעות על הפרידה המצמררת מאביה (באדיבות קשת 12)

"ברגעים האחרונים, זה היה ערב שבועות", מוסיה רייטן. "הרופאים כבר קראו לנו לבוא להיות ליד מיטתו, וישבנו מכל צד - אחי ואני, וראית את כל המדדים, נראים לא תקינים בכלל ואני לא אשכח שראיתי אותו סובל מאוד והחזקנו ידיים, רונן ואני. ופשוט אמרנו לו 'אבא, די, תשחרר, אתה סובל, אנחנו אוהבים אותך, אנחנו נשמור עליך, בבקשה תשחרר, ראינו את המדדים הולכים ויורדים, והוא משחרר".

"ו... וזאת תחשובה שאתה אומר, אני שמחה שהייתי לידו, הרגעים האחרונים של חייו, התחושה הזו לא עוזבת אותך", מסכמת חברת הכנסת בדמעות ומוציאה ממחטה מכיסה. "באתי עם זה בכיס, כי ידעתי שאני אבכה אצלך, אני מכינה מראש את הכל".

אפרת רייטן (צילום: רמי זרנגר)
אפרת רייטן (צילום: רמי זרנגר)