בתחילת 2021 הפקת "הכוכב הבא" הודיעה כי הזוכה הראשונה, נינט טייב, המפורסמת והגדולה ביותר שיצאה מהפקת התוכנית, בגלגולה הראשון ("כוכב נולד"), מצטרפת לשולחן השופטים. כעת, כמעט שנתיים וחצי אחרי, נראה כי טייב עשויה להפרד מתפקידה בתוכנית. עם תחילת העונה על העונה שעברה, לאחר שהצמד המצליח סטטיק ובן אל ביקשו לפרוש מצוות השיפוט של התוכנית "הכוכב הבא", וקשת 12 הודיעה כי רן דנקר יצטרף לצוות שופטי העונה התשיעית וישפוט לצד נינט טייב, שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי ואסף אמדורסקי.

את הכותרות אז, תפס כמובן האיחוד בין דנקר וטייב, שהיו הזוג הלוהט ביותר בביצה בתחילת העשור הקודם ונפרדו ב-2006. לפי מה שנראה עכשיו, רן ונינט הולכים להיפרד בשנית. מסתמן כי זוכת העונה הראשונה של "כוכב נולד" ומי שהייתה שופטת קבועה בשתי העונות האחרונות של התוכנית, ולקחת חלק כשופטת אורחת גם לפני, הולכת לפרוש התוכנית המציאות המוזיקלית.

נינט טייב, רן דנקר (צילום: קשת 12)
נינט טייב, רן דנקר (צילום: קשת 12)

בראיון ל-TMI אמר דנקר עם עליית העונה האחרונה: "זה היה מאוד טבעי שאין מה לעבוד בו יותר מדי. זהו, יש כימיה טובה, כיף, בכלל שולחן צבעוני מאוד, יש תחושה טובה".

תוך כדי עבודה עלו זיכרונות מפעם?
"כל הזמן זורקים לנו דברים. אסי ורותם דואגים לזרוק לנו יציאות, יואב, ההפקה. לפעמים מתמודדים שרים שירים מהסדרה. זה מעלה זכרונות טובים, מצחיקים".

כשראית את נינט היה רגש שעלה מהעבר?
"לא. אנחנו באמת לא שם, יש לנו חיבור טבעי כיפי נורא. אנחנו מעריכים אחד את השני, דברים שהיא אומרת אני מקשיב, דברים שאני אומר - היא מקשיבה. יש השלמה טובה".

ראיון עם רן דנקר, צילום: קיץ ברבנר

כזכור, לפני כשבועיים תאגיד השידור כאן הודיע כי נציג ישראל לאירוויזיון 2024 יהיה הזוכה בעונה הקרובה של התוכנית "הכוכב הבא" בקשת, ובכך חוזרים הצדדים לשתף פעולה לאחר הפסקה בת שנתיים.

בין 2015 ל-2020 נשלחו לאירוויזיון זוכי "הכוכב הבא", בהם נטע ברזילי שזכתה באירוויזיון 2018. לאחר מכן שיתוף הפעולה נפסק, ב-2022 נשלח זוכה התוכנית המתחרה "אקס פקטור", וב-2023 התכנסה ועדה מיוחדת שבחרה בנועה קירל.

"שיתפנו פעולה עם קשת בעבר במשך 6 עונות, שבכולן הצליחה ישראל להעפיל לגמר האירוויזיון. בשיאן זכתה נטע ברזילי במקום הראשון עם השיר Toy והביאה את האירוויזיון לישראל, אירוויזיון שנחשב לטוב ביותר באותו עשור ולאחד הטובים בכל הזמנים", נמסר מהתאגיד.