רובנו מכירים את אוהד חמו כעיתונאי המשמש ככתב בשטחים לענייני פלסטינים, אך מעטים הם האנשים שמכירים את סיפורו האישי. חתן פרס סוקולוב לתקשורת אלקטרונית לשנת 2021, חושף הערב ב"אנשים" ב"קשת 12" את המשבר האישי הקשה שחווה עם מות אביו.

אוהד חמו חושף את המשבר האישי

בהצצה לגולשי TMI אוהד חמו פותח את הלב וחושף הכל - ההיכרות המיוחדת עם אשתו, השינוי שחל בו מאז שהפך לאבא, הרגעים בהם ראה את המוות בעיניים, וגם: סיפור הפרידה המרגש מאביו שהלך לעולמו.

"טוב, בואי ניפתח כבר עד הסוף", אומר חמו בהצצה. "נגה, אשתי, התעברה כשאבא שלי גסס. שבוע לפני שהוא נפטר, סרטן, בית חולים, המצב קטסטרופה. החיים צבועים בשחור, הכל קשה הכל מדכא, ואנחנו רואים שני פסים".

"סצנה, קורעת לב, שלנו בבית חולים, כשאנחנו מבשרים לאדם שעומד למות על הולכת נכדתו", מוסיף חמו. "אחד מוסר נשמה, ונשמה אחרת נכנסת לגוף באותו הזמן. קשה כל כך, 'מתי הספקתם', זה מה שהוא שאל. כן, הספקנו".

הוא היה גאה בך?
"כן, הוא היה גאה בי. ברור לך שלא תכננתי לספר שום דבר מזה. אחרי שהוא נפטר, הגעו לאיו לחדר העבודה, ואז פתאום אני רואה כתבה שנכתבה עליי לפני כמה שנים. מודפסת, מנויילנת, צבעונית. לא ידוע מה הוא עשה עם זה. אבל כאילו הנה - אבא גאה".