התשובה של ארטיום: ויכוח כמו זה ששודר לפני עוד לא נראה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12. אחרי הנאמבר של עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי השופטת אנה ארונוב העבירה ביקורת על הריקוד, אך הרקדן סירב לקבל אותה מה שהוביל לתגובה חריפה גם מהשופטת רונה לי שמעון. כעת, הרקדן מסביר את עצמו.

הוויכוח ב"רוקדים עם כוכבים" ששרף את הרשת

"אני מרגישה שלא התפוצצה לי הכריאוגרפיה, כאילו הגיע הפזמון ואז זה קורה!", אמרה בפרק הקודם ארונוב וליאסקובסקי השיב: "אני די בשוק ממה שנאמר פה, כי יותר מזה אי אפשר להתפוצץ, אני מצטער. אני לא יודע לאן אפשר יותר".

ארונוב הוסיפה: "אני חושבת שהגיע הפזמון וציפיתי שיקרה משהו, אבל פשוט המשכתם לרקוד, זה פשוט היה עוד תנועה של סמבה, כוריאוגרפיה ציפיתי לפיצוח קצת יותר טוב, לעומת הריקוד האחרון שראינו שהיה מושלם". חבשוש הגיבה: "קיבלתי שמעתי, מאוד נהניתי מהנאמבר, אני מקבלת את כל מה שאמרתם", אך ליאסקובסקי לא נראה מרוצה מהביקורת.

אחרי מתן הביקורות רונה לי שמעון הביעה כעס ברור על הרקדן ואמרה: "מה אתה עונה? מה זה, מה זה ההתנהגות הזאת? סליחה. חוצפה, חוצפה. אתה? עונה לאנה ארונוב? למה? למה אתה עונה. לאיזה תלמיד היית נותן לענות לך ככה?". ארונוב סיכמה: "פרצופים הוא עושה על ביקורת. אז למה אנחנו פה?".

רוקדים עם כוכבים, ארטיום על הוויכוח עם אנה ארונוב

בהצצה לגולשי TMI  ליאסקובסקי מסביר: "מה קרה לי באותו רגע? גם אני הופתעתי מעצמי. חשבתי על התגובה שלי, אני חשוב שהיא הייתה פשוט קצת מוגזמת".

"אני רוצה שהשופטים יבינו, שזה בא מהמקום הכי טהור, זה לא היה משהו נגדם. אני חושב שבגלל שאני כל כך אוהב אותה, היה לי קשה לשמוע את זה", מוסיף הרקדן וחבשוש מסכמת: "העניין אצלו, זה שכשהוא מתרגש אין לו רסק, רק הולך ומדבר 'כן, האיפור זה לא יפה', 'זה כן יפה', 'זה לא יפה', 'השמלה מכוערת עלייך', פשוט אומר את המחשבות שלו, כי הוא מתרגש ולא יודע לווסת את זה".

"אמה מה, בן אדם שומע את כל הביקורות", מוסיפה הקומיקאית. "לא יודעת מה זה האנרגיות של ארטיום. אני לא הסתובבתי אליו אפילו, אני מרגישה 'רטטטה'. הוא משתגע, את מבינה? הוא לא שולט בזה, הוא ככה עד שזה כבר לא יכול להיות לו בראש. 'אני ממש לא מסכים איתך, הבנת?!".