לפני שבוע נודע כי עדן חסון עושה צעד חדש בקריירה ומצטרף לראשונה לריאליטי "כוכב הבא לאירוויזיון". חסון נכנס לנעליה של נינט טייב שלא תמשיך לעונה נוספת ומצטרף לעונה העשירית של הריאליטי המוזיקלי לצד צוות השופטים הקבוע שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, אסף אמדורסקי ורן דנקר, ולמנחים אסי עזר ורותם סלע. הזמר התארח בתוכניתו של דידי הררי ב-103FM וסיפר על השיר החדש "החיים לפניי" והבחירה להשתתף בריאליטי.

לגבי השיר "החיים לפניי" סיפר חסון: "זה שיר שגם משתף את תחושותיי האישיות בתור ילד, נער מתבגר, וגם מביא ביט לפנים".

על הגעתו לאולפן של דידי, אמר הזמר: "בכל פעם שאני בא אליכם לתוכנית זה מסמל כמה דברים, תחילתו של אלבום שמגיע, ודברים טובים שאני ממשיך אותם מפה".

אתה הולך להיות שופט ב'כוכב הבא'
"זה נורא מרגש. יש פאנל שופטים מדהים, זה יהיה לצד אסף אמדורסקי, קרן פלס, איתי לוי, רן דנקר ושירי מימון. זה לא פשוט. אני חושב שאני נאמן יותר לקהל בבית ואני רוצה לשרת את המדינה, שייבחר נציג מיועד לאירוויזיון, שהוא יחזור הביתה. אולי גם ככה על הדרך לחטוף כמה מהם להחתים אותם אצלנו במשרד".

לא בורח לי מהראש שאיזה מורה פעם בבית ספר אמר לך "אני מאוכזב ממך, לא יודע מה ייצא ממך".
"כן. זה קרה כשהורדתי את הפאות. זה הרגיש שזה לא נכון לי. אמא שלי היה לה פחות מגניב, אבא שלי אמר שהוא זורם עם זה לגמרי".

לגבי הגעתו לבית הספר ללא פאות: "בגלל שהיו לי פאות והורדתי המורה הסתכל עליי ב'אני מאוכזב בך'. אתה ילד קטן, אתה לא יודע מה להגיד, זה שלו. אני באופן כללי לא בן אדם דתי היום, אמרתי שאני עדיין מאמץ כמה מנהגים דתיים ויש לי אמונה משל עצמי ואותה אני משתדל לעשות, אמונה זה דבר סובייקטיבי".