לפני כ-48 שעות נחת בישראל אחד האמנים הכי גדולים שידעה המדינה, הלוא הוא ברונו מארס, שצפוי לעלות הערב (רביעי) ומחר (חמישי) על במת פארק הירקון מול קהל מצטבר של כ-130 אלף איש. הזמר המצליח אמנם ידוע בזכות הלהיטים שלו מכל הסגנונות – פופ, רוק, רגאיי, סול ופאנק, אך רגע בימים בהם הוא מסתובב כאן בנינו במרכז הארץ ושוהה במלון "סטאי" ביפו – האם אתם באמת מכירים אותו?

הכוכב הבינלאומי, שנחשב כאחד מהמוזיקאים המושמעים והמרווחים ביותר בכל הזמנים, הוא ללא ספק שם שכולכם שמעתם. ובכל זאת, החלטנו לנצל את הביקור המיוחד שלו כאן בישראל כדי לאסוף עליו כמה עובדות שבוודאי יפתיעו אתכם:

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ברונו מארס  (צילום: רויטרס)
ברונו מארס (צילום: רויטרס)

מי הוא ברונו מארס?
הזמר האגדי נולד בשנת 1985, מה שאומר שכיום הוא בן 37, בתאריך השמיני באוקטובר (ממש עוד ארבעה ימים יום הולדת). לאחר שהשתתף בילדותו בתחרות "אלביס הקטן" אי שם ב-1992, הוא כבר הפך לכוכב ששמו סומן ונראה היה כי מההתחלה הוא היה צפוי לגדולות. 

מה השם האמיתי של הזמר?
על אף שכולנו מכירים אותו כברונו מארס, הזמר המצליח נולד בכלל תחת השם פיטר ג'ין הרננדז. את כינויו הוא קיבל כבר כשהיה פעוט על ידי משפחתו והחברים הקרובים ולאחר שסיים את תקופת התיכון הוא החליט לאמץ את השם הנוכחי  כשם הבמה שלו. 

מה המוצא שלו?
ניחשתם נכון, הזמר המצליח בהחלט מגיע ממקום אקזוטי במיוחד – הלוא הוא הונלולו שבהוואי. מיד בתום לימודיו בבית הספר הוא עזב והחליט לעבור ללוס אנג'לס על מנת להשתלב בתעשיית הבידור. הלאום שלו מוגדר כאמריקאי אך הגזע שלו מעורב – חצי פיליפיני מצד אמא וחצי פוארטוריקני מצד אבא. 

ברונו מארס (צילום: באדיבות לייב ניישן ישראל, יח''צ)
ברונו מארס (צילום: באדיבות לייב ניישן ישראל, יח''צ)

כמה הוא שווה?
זה אמנם נשמע כמו מספר מופרך לגמרי, אך הזמר ברונו מארס מעורך בכ-70 מיליון דולר בזכות המוזיקה שלו שנמכרה במיליוני עותקים והקמפיינים הגדולים בהם לקח חלק. ואם כבר מדברים על כסף, ביתו של מארס בקליפורניה מוערך בכ-6.5 מיליון דולר וממוקם ממש בסמוך לביתו של השחקן ג'ורג' קלוני. 

ומה בעניין אהבה?
העובדה שברונו מארס מעולם לא היה נשוי העלתה לא מעט ספקולציות בעניין נטייתו המינית. אחרי שנים של שמועות, בשלב מסוים הזמר התראיין וסיפר כי הוא סטרייט לגמרי וממש לא מתעניין בגברים. לאורך הזמן שמו של מארס נקשר עם מפורסמות רבות, ונכון לעכשיו הוא מנהל מערכת יחסים עם הדוגמנית ג'סיקה קבאן כבר משנת 2011.