חיבור טלוויזיוני מיוחד: אחרי כמעט שלושה שבועות של לחימה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל", בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית בעוטף עזה, ישראל נכנסת לשגרה מורכבת של מלחמה וטילים. ערוצי הטלוויזיה גם הם, מעלים תכנים מיוחדים לימים קשים אלו. מחר בערב (שישי) יעלה לשידור ב"קשת 12" צמד מקורי במיוחד.

לאחר שבחברה חיברו מחדש את ארז טל ואברי גלעד, וב-"רשת 13" ציוותו מחדש את צביקה הדר ואליעד נחום - מחר אחרי אולפן שישי בערוץ 12 - לוסי איוב ואיל קיציס יעלו במשדר לילי משותף בשידור חי מאולפן החדשות בנווה אילן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎רשת 13‎‏ (@‏‎reshettv‎‏)‎‏

כזכור, לפני שבועיים נודע כי המגישים הוותיקים ארז טל ואברי גלעד, שיצרו יחדיו את התוכניות המיתולוגיות "מה יש" בגלי צה"ל ו"העולם הערב" בערוץ 2 הניסיוני, מתאחדים לראשונה אחרי 30 שנה בחסות מלחמת "חרבות ברזל". משדר משדר לילה חדש בהנחיית צביקה הדר ואליעד נחום. כזכור, הדר ונחום נפגשו לראשונה בסדרת הבידור האייקונית "שמש", כשנחום היה רק בן שש.

ארז טל, אברי גלעד (צילום: צילום מסך קשת 12)
ארז טל, אברי גלעד (צילום: צילום מסך קשת 12)

רק בשבוע שעבר עלתה איוב לכותרות בעקבות סערה על כך שלא גינתה את מתקפת הטרור הרצחנית. לאחר מספר ימים של שתיקה, פנתה המנחה אל עוקביה באינסטגרם וכתבה: "הלב שלי שבור, החיים מתחלקים ללפני ואחרי השבעה באוקטובר, ... כל ידיעה על נ"ט או חדירה בצפון מקפיאה לי את הדם עד שאני מקבלת הודעה מאיתי שהכל בסדר, אבל לא הכל בסדר, ישראל שלי מדממת. היא עוד תנצח ותחלים. זה לא הזמן לשנאת חינם".

לוסי איוב (צילום: שי פרנקו)
לוסי איוב (צילום: שי פרנקו)