מאז פרוץ אירועי חרבות ברזל, עברו ערוצי הטלוויזיה ללוחות שידורים מיוחדים, כאשר תוכניות אהובות רבות הפסיקו את שידוריהן. כעת, אחרי שלושה שבועות של לחימה, נראה כי הערוצים מתחילים לחזור בזהירות לשגרה אחרת, של מלחמה. בפרומו שעלה ב"קשת 12", אסי עזר ורותם סלע הודיעו על חזרתה של תוכנית הריאליטי האהובה "הכוכב הבא".

בניגוד למה שקרה בשנה שעברה, כשנועה קירל נבחרה להיות זו שתייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בעונה הקודמת, הפעם התחרות תהיה על השתתפות באירוויזיון שיתקיים באמצע 2024. "אחרי שבועות ארוכים בהם כולנו היינו שאובים לחדשות ולעדכונים", אמר אסי בקטע שעלה, "אנחנו מרגישים שהגיע הרגע לקחת אוויר ולהתנחם במשהו קצת אחר. לא תהיה פתיחת עונה רגילה, היא תהיה מותאמת למצב אך אנחנו בטוחים שקצת מוזיקה יכולה רק לעזור".

אסי עזר ורותם סלע מכריזים על הקדמת העונה החדשה של "הכוכב הבא" (באדיבות קשת 12) (צילום :קשת 12)

"אין ספק שמכל הדברים בעולם מוזיקה היא הדרך העמוקה והפשוטה להתחבר ולהתעודד, לכן החלטנו להקדים את פתיחת העונה", הוסיפה סלע.. 'הכוכב הבא לאירוויזיון' מתחילה בצעדים קטנים את המסע שבסופו יהיה לנו נציג ישראלי כוכב שיראה לכל העולם מי אנחנו ושאין עלינו". כזכור, רק בספטמבר של השנה שעברה, אחרי עונה ארוכה של "הכוכב הבא", הוכרז המנצח הגדול: אליאב זוהר. המתמודד שקיבל תשומת לב רבה כבר מהאודישן הראשון, בין השאר בגלל היותו בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר, המשיך לעורר עניין במהלך העונה עם חומרים מקוריים משלו.

אליאב זוהר, מתוך הכוכב הבא (צילום: באדיבות קשת 12)
אליאב זוהר, מתוך הכוכב הבא (צילום: באדיבות קשת 12)