מגישת החדשות יונית לוי היא אישה שבדרך כלל שומרת על חזות ממלכתית ודואגת להסתיר את דעותיה לעצמה, כשכבר יותר מ-20 שנה היא נחשבת למגישת החדשות המובילה בישראל. אולם גם לוי, כמו רבים וטובים מכתבי החדשות בחודש האחרון, נוקטת עמדה משמעותית בכל הקשור לתגובה הישראלית המוצדקת כנגד חמאס. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יונית לוי, נגה ניר נאמן (צילום: אבשלום ששוני)
יונית לוי, נגה ניר נאמן (צילום: אבשלום ששוני)

כבר בתחילת המלחמה פורסם הרגע הוויראלי מהפודקאסט שלה שם הסבירה שהמדינה נמצאים במלחמת קיום על הבית, ואף התראיינה ל-CNN כשניסתה לשפוך אמת על המצב והשקרים שרצים במדיות הדיגיטליות כנגד ישראל.

כעת, יוצאת המנחה הותיקה מכליה כשהיא משתפת בטוויטר סרטון לא אופייני לה שהפך לוויראלי ועקף את 5 מיליון הצפיות. לוי שיתפה מערכון של "ארץ נהדרת" מהתכנית ששודרה אתמול (ראשון) בו לועגים לסטודנטים קווירים בקמפוסים בארצות הברית אשר לא מודעים באמת למה שמתרחש בארץ ודורשים לשחרר את עזה למרות שלא היו מצליחים לשרוד שם יום אחד. על המערכון כתבה: "תכנית הסאטירה מספר 1 בישראל לועגת לתמיכה בחמאס על ידי קמפוסים בארצות הברית".

יונית לוי היא לא הראשונה מבין מנחי החדשות להביע עמדותיה גם אם בצורה לועגת וקומית. חברה להנחיית המהדורה המרכזית, דני קושמרו, הפך בחודש האחרון ככל הנראה לדמות הבולטת ביותר בנושא כשאיחל לראש החמאס איסמעיל הנייה "יום הולדת שמח" ברגע ששבר את הרשת. 

דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)