אחרי המערכון של "ארץ נהדרת" נגד רשת BBC הבריטית שהואשמה לא מכבר בנקיטת עמדה מובהקת לטובת הצד הפלסטינאי, כעת מגיע תורו של השחקן והבדרן עידן אלתרמן שכתב שיר ביקורת לרשת החדשות הבריטית, שסיקרה בסוף השבוע האחרון שוב סיקור מוטה ושגוי על צה"ל. 

ארץ נהדרת (צילום: צילום מסך קשת)
ארץ נהדרת (צילום: צילום מסך קשת)

אלתרמן העלה לחשבון האינסטגרם שלו את השיר שיצר וצירף את ההתנצלות של המגישה הבריטית כשאמרה: "על רקע הדיווחים שכוחות ישראלים נכנסו לבית החולים המרכזי בעזה, אמרנו שצוותים רפואיים ודוברי ערבית היו על הכוונת. זה היה שגוי, וציטטנו באופן לא נכון דיווח מרוייטרס. מה שהיה עלינו לדווח הוא שכוחות צה"ל כללו דוברי ערבית וצוותים רפואיים. אנו מתנצלים על הטעות הזו, שהייתה מתחת לסטנדרטים העיתונאיים הרגילים שלנו".

עידן אלתרמן (צילום: אור דנון)
עידן אלתרמן (צילום: אור דנון)

על רקע הלחן של השיר האייקוני של בריטני ספירס, "oops i did it again", שר אלתרמן את הדברים הבאים: "זה עבור ה-BBC: 'אופס עשינו זאת שוב, שיחקנו עם העובדות בלי שום בושה. אנחנו BBC כן, אופס חשבתם שאנחנו אובייקטיבים אבל אנחנו סובייקטיביים. אנחנו לא כאלה תמימים'", והוסיף ואמר: "היי BBC, בשבילכם זה עוד אופס ועוד התנצלות, אבל בשביל ישראל והיהודים מסביב לעולם, הטעויות החוזרות ונשנות שלכם הפיצו שנאה".

כזכור, המערכון של ארץ נהדרת הפך לוויראלי ברחבי העולם, כשבריטים רבים הגיבו עליו בטענה שמדובר בטענות נכונות ושה-BBC הוא גוף לא אובייקטיבי בעליל. אפילו מגישת החדשות יונית לוי שיתפה את המערכון המדובר בחשבון הטוויטר שלה וזכתה ליותר מ-5 מיליון צפיות בפחות מיממה אחת בלבד.