מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" נעלם אייל ברקוביץ' מהמסך. מי שהמשיכה לשדר לעומת זאת היא שותפתו להנחיה, אופירה אסייג, שקיבלה משבצות של תוכניות לייט נייט יחד עם מגישות אחרות ביניהן מעיין אדם ועדי אשכנזי. דיווחים בתקשורת טענו כי ברקוביץ' סירב להגיש במשבצות זמן אחרות, והתעקש על השעה הקבועה שלו ביום שישי אחר הצוהריים, ולכן לא לקח חלק בתכנית השידורים המיוחדת. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לפני חודש התראיין ברקוביץ' לחדשות 12, כשנכח במחאה שנערכה בתל אביב למען השבת החטופים והוא נראה שבור ורותח מזעם על החלטות הממשלה. הוא אמר בין היתר: "אסור להיכנס לעזה, יש לנו 250 חטופים, צריך קודם כל להחזיר אותם, אני באתי מפה ישר מהמיטה. את יודעת למה? 11:00 בבוקר, כי לא ישנתי כל הלילה, שמר נתניהו יחשוב שהילד שלו שם, שהילד שלו שם. שכל לילה יחשוב על זה שהוא הולך לישון". 

אייל ברקוביץ' נגד כניסה קרקעית: "שנתניהו יחשוב שהילד שלו שם" (צילום מסך קשת 12)

כעת ברקוביץ' חוזר בתכנית יומית, אך הפעם ללא אופירה אסייג. הכדורגלן בדימוס יגיש תוכנית יומית חדשה ברדיו תל אביב בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב" בין השעות 10:00 ל-11:00 בבוקר שתעסוק בפוליטיקה, אקטואליה וכלכלה בימי המלחמה. אם אתם חוששים מפרידתם של השניים, התוכנית לא תבוא במקום אלא בנוסף לתוכנית הספורט בהגשתו ובהגשת אופירה אסייג, שמשודרת מדי יום אחר הצהריים ברדיו תל אביב.

אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)