הזוג הנשוי צופית גרנט ושולי רנד שהצליחו לכבוש את כל כותרות מדורי הבידור על הזוגיות המורכבת לצד הסכסוך עם האקסית ואם ילדיו, מיכל רנד, והחתונה שנערכה הרחק מאור הזרקורים, החליטו בימי הלחימה לחבור יחד לעבודה משותפת. הזמר ואשת הדוקו צילמו יחד לרשת 13 סדרה הנקראת ״בדרכים עם צופית גרנט ושולי רנד״, העוסקת במסע ברחבי ישראל בעקבות המשפחות שאיבדו את יקיריהם בטבח הנוראי, משפחות החטופים, ומשפחות המפונים. 

בהצצה לפרק שישודר הערב (שלישי) אמרה גרנט לרנד: "שולי, בוא ניכנס לעזה". רנד השיב לה: "מה יש לי לעשות בעזה? מה אני יועיל שם? אני רץ לאט, עם הזקן אני נראה חמאסיניק במצבים מסוימים. מה יש לי להיכנס לעזה?". רנד העירה לו על הלבוש ואמרה: "יש לך חור בסוודר, אתה לא יכול ללכת עם הסוודר הזה", והוא השיבה: "זה סימן לחור בלב". 

"הפחד הכי גדול שלנו": השיחה הקשה של שולי רנד וצופית גרנט (צילום :באדיבות רשת 13)

"כשמתעסקים במוות כל כך רע ואכזרי, מותר לצחוק? אנחנו הולכים להתעסק עם הפחד הכי גדול שלנו", אמרה לו גרנט. "יש נושא אחר?", השיב רנד. "החיים", אמרה גרנט ורנד השיב: "החיים והמוות". אז גרנט הפילה את הפצצה וסיפרה לרנד שהם הולכים לצפות בסרטון הזוועות הלא מצונזר בן 45 דקות ששחרר דובר צה״ל, אלא ששולי מסרב להאמין וענה לה: "תפסיקי לשקר צופית, תפסיקי לשקר. אני לא הולך, אני לא רוצה לראות את הסרט של צה"ל, אני לא חושב שצריך לראות את זה. התקשרתי לילדים ולקרובים ואמרתי להם אל תראו את הדברים האלה". "רק לי לא אמרת", אמרה גרנט נעלבת. "ועוד איך אמרתי ואת שמת עליי פס", השיב לה רנד. 

צופית גרנט, שולי רנד (צילום: איציק בירן)
צופית גרנט, שולי רנד (צילום: איציק בירן)