בזמן שהתותחים רועמים בשדה הקרב בעזה, התותחים גם רועמים בין אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. היחסים בין צמד המנחים ברקו ואסייג עלו על שרטון ומאז תחילת המלחמה לא הגישו אף תכנית יחד. כעת, מתברר שהסכסוך בין השניים כל כך החמיר שברקו הודיע לקשת ‏כי הוא מסיים את חוזה ההתקשרות שלו איתם ולא ימשיך להגיש לצד אסייג את תכניתם המשודרת בימי שישי, כך על פי פרסום ראשון על העיתונאי רן בוקר. כמו כן הודיע ברקו על סיום הגשת תכנית הרדיו שלו עם אסייג. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', קשת 12 (צילום: רונן אקרמן)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', קשת 12 (צילום: רונן אקרמן)

על פי שמועות שצצו, צמד המנחים המצליח נקלע לסכסוך בחודשים האחרונים ויחסיהם עלו על שרטון. מאז החלה המלחמה, ברקוביץ' לא נצפה על המסכים ותכניתו שלו ושל אופירה לא שבה לאוויר. בקשת עוד ניסו לפני כשבוע להחזיר את השניים לשתף פעולה ולגשר על הפערים, ועל פי מקורבים הם אפילו נפגשו לארוחת צהריים ו"משלימים פערים באופן תדיר", אולם כעת נראה כי הפערים לא גושרו והצמד נפרד לאחר שנים של עשייה משותפת יחד. 

אופירה וברקוביץ (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
אופירה וברקוביץ (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

מאז החלה המלחמה, אסייג המשיכה בשיתוף פעולה מלא עם הערוץ כשהיא מגישה תכנית אקטואליה בהתאם למצב עם פרטנרים מתחלפים ביניהם מעיין אדם ועדי אשכנזי. ברקוביץ' לעומתה, החל להגיש תכנית רדיו לבדו ב"רדיו תל אביב" בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב", שעוסקת בפוליטיקה, אקטואליה וכלכלה בימי המלחמה. 

אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ' (צילום: אור גפן)

בקשת אישרו כי אייל ברקוביץ׳ ביקש לסיים את החוזה ומסרו: ״נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ״.

אייל ברקוביץ' מסר בתגובה: "תודה לקשת על הבמה הנהדרת שנתנה לי".

אופירה אסייג מסרה בתגובה: "מאז 7 באוקטובר כל החיים שלנו השתנו. המדינה השתנתה וגם אנחנו. כולי תקווה שהמלחמה הארורה הזו תסתיים, שהחיילים יחזרו הביתה והחטופים יחזרו הביתה ונוכל כולנו לחזור לשגרה שפויה יותר. כל השאר פחות חשוב כרגע".