אחרי לא מעט שמועות וספקולציות עכשיו זה רשמי: "רשת 13" מכריזה על הצטרפותו של אייל ברקוביץ' לנבחרת הטאלנטים של הערוץ. אחרי הפרידה הכואבת ממי שליוותה אותו ב-15 השנים האחרונות, אופירה אסייג, ברקוביץ' לא מחכה רגע אחד וכבר חתם עם הערוץ המתחרה להגשת תכנית. יודעי דבר לחששו למערכת, שנכון לרגע זה, עוד לא בטוח שברקוביץ' ינחה לצד פרטנר/ית נוסף אלא ככל הנראה יגיש תכנית לבדו. בנוסף, יתוגמל ברקוביץ' באחת המשכורות הגבוהות ביותר בעולם התקשורת הישראלי - כ-200,000 ש"ח בחודש שיתבססו על 150,000 ש"ח משכורת קבועה ועוד תוספות מסביב שעתידות לחצות את רף ה-200,000 ש"ח, כך על פי פרסום של ynet. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אופירה וברקוביץ (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
אופירה וברקוביץ (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

ברקוביץ', מהמנחים הבולטים והאהודים בטלוויזיה הישראלית, יצטרף לרשת 13 בתחילת השנה החדשה ויגבש יחד עם צוות הפיתוח של הערוץ רעיונות וכיוונים לתכנית חדשה. בשש השנים האחרונות הנחה ברקוביץ' מדי שישי, יחד עם אסייג' את תכנית האירוח "אופירה וברקוביץ" בקשת 12, ומזה למעלה מ-15 שנים הוא מגיש ברדיו יחד עם אסייג תכנית הספורט, מהפופולאריות בישראל, אשר משודרת משנת 2011 ברדיו תל אביב. לאחרונה, החל להגיש גם תכנית אקטואליה חדשה בתחנת הרדיו, בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב". ברקוביץ', שהחל את הקריירה המקצועית שלו בכדורגל הישראלי ומשם נסק לליגות הבכירות באנגליה ובסקוטלנד, נחשב לאחד מטובי שחקני הכדורגל הישראלי בכל הזמנים ולפרשן מוערך.

אייל ברקוביץ' (צילום: יוסי צבקר)
אייל ברקוביץ' (צילום: יוסי צבקר)

על הפרידה הזוגית שלהם, הגיבה אסייג כשאמרה: "מאז 7 באוקטובר כל החיים שלנו השתנו. המדינה השתנתה וגם אנחנו. כולי תקווה שהמלחמה הארורה הזו תסתיים, שהחיילים יחזרו הביתה והחטופים יחזרו הביתה ונוכל כולנו לחזור לשגרה שפויה יותר. כל השאר פחות חשוב כרגע". בסוף השבוע אגב, כבר היה נראה שהיא לא מתייחסת לכותרות המרעישות כשהיא תיעדה את עצמה עם חברותיה הטובות אירית רחמים ולאה שנירר בחגיגת צבעים גרנדיוזית במיוחד.

אופירה אסייג, אירית רחמים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אופירה אסייג, אירית רחמים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)