הפרידה של הצמד הכי חזק בתקשורת, אייל ברקוביץ׳ ואופירה אסייג, הכתה בתדהמה את הביצה. ברקוביץ׳ הודיע בשבוע שעבר ל-"קשת 12" שהוא מסיים את ההגשה עם אופירה, ומבקש לצאת מהחוזה, ועד מהרה הוא כבר מחוזר מכל עבר ומקבל הצעות מהזכיינית המתחרה "רשת 13". בנתיים, אסייג מנסה לשדר שהיא לא לוקחת ללב וממשיכה הלאה, ואיך עושים זאת אם לא בחגיגות מוגזמות?

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אופירה אסייג (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

יממה אחרי הדיווחים על הפרידה, משדרת אסייג עסקים כרגיל וביום שישי האחארון ערכה בביתה את טרנד הטיקטוק הנודע של מסיבת צבעים להעלאת המורל, עם חברותיה הטובות ביותר. אסייג בשמלה אדומה הציגה את הפיגורה החדשה שלה, והייתה אמונה על מגש מטעמים אדומים. אירית רחמים, הגיעה בלוק של הבית הסגלגל עם עגלה סגולה ומעוצבת להפליא, לאה שנירר בחרה במגש בצבע כתום כסמל למשפחת הביבסים שחטופים בעזה. הנשים רקדו, אכלו ושמחו בערב צבעוני ושמח. גם ניקי גולדשטיין נכח והיה אמון על הצד האומנותי של הערב.

אופירה אסייג, אירית רחמים (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כזכור, הפיצוץ בין אופירה וברקו התרחש בשבוע שעבר. מקורבים בתעשייה דיווחו כי השניים כבר מזמן לא חברים טובים, הריב שיש ביניהם הוא תוצר מתגלגל וממושך של תקופה ארוכה של ריחוק. למראית עין הם שידרו עסקים כרגיל, אבל חברות אמיתית לא הייתה שם באמת. אנחנו מאחלים בהצלחה לשני הצדדים. 

אופירה אסייג, אירית רחמים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אופירה אסייג, אירית רחמים (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)