מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" לוח השידורים של קשת 12 השתנה לחלוטין, כשחברת החדשות משדרת לאורך שעות היממה. עם השינויים בלוח השידורים, נוספו תוכניות חדשות ברוח המצב, ביניהם של ארז טל ואברי גלעד שהתאחדו לאחר 20 שנים בהן לא עבדו יחד. אלא שיתר הרצועות היומיות הקבועות נדחו לעת עתה, ביניהם גם תוכניתם של פאולה וליאון רוזנברג המשודרת לאחר תכנית הבוקר של ניב רסקין.

בערוץ קשת 12 סיפרו ל-TMI כי על רקע המצב הביטחוני, החוזה של פאולה וליאון הגיע לסיומו ולא חודש. האם זה סופה של התכנית האהובה של פאולה וליאון, והשניים לא ישובו עוד להופיע על המסך מדי יום? מטעם קשת 12 נמסר לנו כי הם מתכננים להחזיר את התכנית האהובה ברגע שהמצב יאפשר זאת. 

פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת)
פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת)

כזכור, גם תוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' נעצרה עם פרוץ המלחמה. הסכסוך בין השניים התלהט בזמן המלחמה וברקוביץ' החליט לעזוב את קשת 12 ולערוק למתחרים ברשת 13 בתמורה לסכום חסר תקדים של קרוב ל-200 אלף ש"ח מדי חודש. טרם ידוע עם מי אופירה אסייג תמשיך את תוכניתה בקשת 12, אך לאורך המלחמה שידרה מספר פעמים עם מעיין אדם, עדי אשכנזי ואחרות ואילו ברדיו החליפה אותט כרגע בכדורגלן בדימוס איציק זוהר. 

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: ערן לם)
אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: ערן לם)