בתחילת השבוע פנתה פאולה רוזנברג בפחד וחשש על חייה לעוקביה ברשתות החברתיות וביקשה מהם לעזור לה להפיץ את האמת מאחורי סרטון מזויף שהופץ נגדה. זה קרה בעקבות דברים שכתב הצל שטען כי בני הזוג רוזנברג המשיכו בשידור כרגיל, כשהם מחויכים אחרי הרצח המזעזע של בת שבע ניגרי ז"ל. 

בעקבות דבריו של הצל זכתה פאולה לתגובות אלימות ואיומים על חייהם, ועל כך כתבה: "הסיבה המרכזית לפרסום הפוסט היא כדי לפרק את הפייק ניוז, סיבה נוספת היא שלאחרונה מחלחל בי חשש, שאולי במקרה כזה, השקר המסית שאותו איש כתב ייפול בטעות על אוזניים של אדם לא מאוזן בנפשו, שירקום חלילה וחס תוכנית לפגוע בי על סמך ההתנהגות שייחס לי אותו שקרן מסית. תודו שזו לא חרדה דמיונית באווירה האלימה והמודלקת כרגע. עזרו לי לשתף את הפוסט ולהעלים את השקר המרושע באמצעות האמת". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יואב אליאסי, הצל (צילום: אור גפן)
יואב אליאסי, הצל (צילום: אור גפן)


כעת גם בעלה ליאון רוזנברג חושף כי הוא חושש לחיי אשתו, כשהוא צירף את הסרטון המקורי וכתב: "מודה: לא ישנתי טוב הלילה כי אדם שהוא אושיית רשת הפיץ שקר מעוות לגבינו, ועורר תגובות שהן על גבול ההסתה לרצח. בפוסט השקרי שלו הוא טען שאתמול, רגע אחרי הרצח המזעזע של בת שבע ניגרי ז״ל בפיגוע בדרום הר חברון, המשכנו לשדר כרגיל.  הוידאו כאן למטה מוכיח עד כמה זה רחוק מהאמת. עצוב לי מאד שהגענו למצב שבו צריך להילחם על האמת הברורה, שישנם אנשים שמשקרים ומסיתים כך, כי השנאה הופכת אותם לפופולאריים. אנא שתפו כדי שהאמת תצא לאור".

פאולה רוזנברג, ליאון רוזנברג (צילום: צ'ינו)
פאולה רוזנברג, ליאון רוזנברג (צילום: צ'ינו)