עולם הבידור חווה טלטלה בחודשים האחרונים מאז החלה המלחמה, כשהופעות ואירועי תרבות ירדו מסדר היום לחלוטין בהתאם למצב הקשה במדינה. לאט לאט, אנחנו עדים לחזרה לשגרה מסוימת, כשזמרים רבים החלו לפתוח מופעים לקהל הרחב שזקוק לאתנחתא מכל החדשות והידיעות הקשות שמתקבלות מדי יום. הופעה אחת ספציפית שנפתחה ועוררה ציפייה רבה בקרב המעריצים, היא זו של הזמר איתי לוי, שפתח מופע בהיכל מנורה בתל אביב. אלפים רכשו כרטיסים למופע המדובר, אולם כעת, נראה שיש מי שהחליט לחבל באירוע הגדול.

איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)
איתי לוי (צילום: יח''צ טבע)

היום (חמישי), הופצה הודעת SMS ללקוחות רבים שרכשו כרטיסים להופעה המתוכננת ובה נכתב: "לקוחות יקרים, היכל מנורה מבקש להודיע כי ההופעה של הזמר איתי לוי שתוכננה להערב מבוטלת עקב בעיות רפואיות. הודעה נוספת בדבר מועד חילופי תשלח בהתאם למצבו הרפואי של הזמר". ההודעה, שנראית כאילו נכתב מטעם היכל מנורה, יצרה בלבול אצל המעריצים שמשתוקקים לשמוע את הזמר האהוב עליהם, אולם עד מהרה יצאה הודעה מטעמו של לוי שמבהירה כי מדובר בפייק ניוז: "בשעות האחרונות מופצת הודעה שקרית על כך שהופעתו של הזמר ושופט ״הכוכב הבא״ איתי לוי הערב בהיכל מנורה מבוטלת. מדובר בפייק שרץ, ההופעה מתקיימת הערב כמתוכנן".

ההודעה השקרית המופצת על ביטול הופעתו של איתי לוי (צילום: צילום מסך)
ההודעה השקרית המופצת על ביטול הופעתו של איתי לוי (צילום: צילום מסך)

הזמר האהוב, נמצא לעיתים דחופות בכותרות בתקופה האחרונה. רק בחודש שעבר, נודע שלוי נמצא בזוגיות עם אור שרביט בת ה-22 מבאר יעקב. השניים הכירו דרך חברים משותפים ומאז החלו במערכת יחסים צמודה על פי מקורבים. שרביט כבר הספיקה לתעד את בן זוגה באחת ההופעות שלו ולהעלות לסטורי שלה, שזאת כמובן דרך לגיטימית בימינו להצהרת כוונות. בכל מקרה, קהל הצופים שרכש כרטיסים להופעה של הזמר הערב יכול להיות רגוע, כי ההופעה מתוכננת להתקיים כרגיל. TMI מצפים בקוצר רוח לסטורי נוסף מכיוונה של שרביט גם הערב. 

אור שרביט מתעדת את בן זוגה איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אור שרביט מתעדת את בן זוגה איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)